Digimarkkinointi matkailussa (5op)
Toteutuksen tunnus: LUP7070-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 19.09.2020 - 30.11.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 18.02.2021 - 31.07.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 0 - 100
- Opettajat
- Raija Ruusunen
- Opintojakso
- LUP7070
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Opetusmenetelmät
Opintojaksolla perehdytään siihen, miten digimarkkinointia matkailussa kehitetään ja mitä haasteita siinä on.
Matkailun sekä matkailumarkkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet tulisi olla hallussa ennen opintojaksolle osallistumista. Taustamateriaaleissa on englannin kielisiä videoita, joihin osa tehtävistä perustuu. Videoita ei ole tekstitetty.
Opintojakson jälkeen tiedät, mitä digitaalisuus matkailutoimialalla tarkoittaa, mikä ohjaa Suomen matkailun digikehittämistä ja millaiset matkailun trendit vaikuttavat digimarkkinoinnin kehittämiseen erityisesti kansainvälisillä markkinoilla. Saat tietoa AR:n ja VR:n käytöstä sekä siitä, mikä puhuttaa tällä hetkellä matkailun digimarkkinoinnissa. Opintojakson jälkeen osaat arvioida verkkosivujen toimivuutta sekä hyödyntää tarinallistamista matkailumarkkinoinnissa.
Lisätiedot
Opintojakson taustamateriaaleissa on englannin kielisiä videoita, joita ei ole tekstitetty.