Digital Marketing in Tourism (5cr)
Code: LUP7070-3004
General information
- Enrollment
- 19.09.2020 - 30.11.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 18.02.2021 - 31.07.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- Finnish
- English
- Seats
- 0 - 100
- Teachers
- Raija Ruusunen
- Course
- LUP7070
Evaluation scale
Approved/Rejected
Teaching methods
Opintojaksolla perehdytään siihen, miten digimarkkinointia matkailussa kehitetään ja mitä haasteita siinä on.
Matkailun sekä matkailumarkkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet tulisi olla hallussa ennen opintojaksolle osallistumista. Taustamateriaaleissa on englannin kielisiä videoita, joihin osa tehtävistä perustuu. Videoita ei ole tekstitetty.
Opintojakson jälkeen tiedät, mitä digitaalisuus matkailutoimialalla tarkoittaa, mikä ohjaa Suomen matkailun digikehittämistä ja millaiset matkailun trendit vaikuttavat digimarkkinoinnin kehittämiseen erityisesti kansainvälisillä markkinoilla. Saat tietoa AR:n ja VR:n käytöstä sekä siitä, mikä puhuttaa tällä hetkellä matkailun digimarkkinoinnissa. Opintojakson jälkeen osaat arvioida verkkosivujen toimivuutta sekä hyödyntää tarinallistamista matkailumarkkinoinnissa.
Further information
Opintojakson taustamateriaaleissa on englannin kielisiä videoita, joita ei ole tekstitetty.