Skip to main content

Digital Marketing in Tourism (5cr)

Code: LUP7070-3004

General information


Enrollment
19.09.2020 - 30.11.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
18.02.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Teaching languages
Finnish
English
Seats
0 - 100
Teachers
Raija Ruusunen
Course
LUP7070

Evaluation scale

Approved/Rejected

Teaching methods

Opintojaksolla perehdytään siihen, miten digimarkkinointia matkailussa kehitetään ja mitä haasteita siinä on.

Matkailun sekä matkailumarkkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet tulisi olla hallussa ennen opintojaksolle osallistumista. Taustamateriaaleissa on englannin kielisiä videoita, joihin osa tehtävistä perustuu. Videoita ei ole tekstitetty.

Opintojakson jälkeen tiedät, mitä digitaalisuus matkailutoimialalla tarkoittaa, mikä ohjaa Suomen matkailun digikehittämistä ja millaiset matkailun trendit vaikuttavat digimarkkinoinnin kehittämiseen erityisesti kansainvälisillä markkinoilla. Saat tietoa AR:n ja VR:n käytöstä sekä siitä, mikä puhuttaa tällä hetkellä matkailun digimarkkinoinnissa. Opintojakson jälkeen osaat arvioida verkkosivujen toimivuutta sekä hyödyntää tarinallistamista matkailumarkkinoinnissa.

Further information

Opintojakson taustamateriaaleissa on englannin kielisiä videoita, joita ei ole tekstitetty.

Go back to top of page