Skip to main content

Marketing project (20 cr)

Code: PYP7109-3002

General information


Enrollment
01.10.2019 - 31.01.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 - 20
Local portion
20 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Y-akatemia (YAO)
Campus
Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Daniel Bågeberg
Anne Ryhänen
Harri Mielonen
Kirsi Varis
Riikka Räsänen
Mikko Lahti
Teacher in charge
Harri Mielonen
Course
PYP7109

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.

Content

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.

Go back to top of page