Siirry suoraan sisältöön

Monimediainen yritys- ja yhteisöviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: LUP7010-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2020 - 30.04.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.09.2020 - 26.10.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Opettajat
Tarja Kupiainen
Olli Haapiainen
Tiina Simonen
Vastuuopettaja
Tarja Kupiainen
Ryhmät
LUTNS18
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2018
Opintojakso
LUP7010

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana
- tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja tuotteen markkinoinnissa
- osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä
- osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti

Sisältö

Yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, digiajan viestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä, viestintä- ja markkinointikampanjan suunnittelu, toteutuskelpoinen suunnitelma kampanjaksi, markkinointimateriaalin tuottaminen.

Aika ja paikka

Opintojakson toteutus syksyllä 2020 Tikkarinne-kampuksella.

Opetusmenetelmät

Oppimistavoitteet:
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana.
- tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja tuotteen markkinoinnissa.
- osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä.
- osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti.
Keskeinen sisältö:
- yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, digiajan viestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä
- viestintä- ja markkinointikampanjan suunnittelu
- toteutuskelpoinen suunnitelma kampanjaksi
- markkinointimateriaalin tuottaminen
Opiskelijan työmäärä 133 h

Siirry alkuun