Multi-channel Corporate and Social Communication (5 cr)
Code: LUP7010-3001
General information
- Enrollment
- 01.04.2020 - 30.04.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2020 - 26.10.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Restonomikoulutus (PR)
- Campus
- Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Teachers
- Tarja Kupiainen
- Olli Haapiainen
- Tiina Simonen
- Teacher in charge
- Tarja Kupiainen
- Groups
-
LUTNS18Hospitality Management (BA), Tourism and Catering, Full-time Studies, Fall, 2018
- Course
- LUP7010
Evaluation scale
H-5
Objective
-
Content
-
Location and time
Opintojakson toteutus syksyllä 2020 Tikkarinne-kampuksella.
Teaching methods
Oppimistavoitteet:
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana.
- tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja tuotteen markkinoinnissa.
- osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä.
- osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti.
Keskeinen sisältö:
- yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, digiajan viestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä
- viestintä- ja markkinointikampanjan suunnittelu
- toteutuskelpoinen suunnitelma kampanjaksi
- markkinointimateriaalin tuottaminen
Opiskelijan työmäärä 133 h