Skip to main content

Multi-channel Corporate and Social Communication (5 cr)

Code: LUP7010-3001

General information


Enrollment
01.04.2020 - 30.04.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2020 - 26.10.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Restonomikoulutus (PR)
Campus
Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 60
Teachers
Tarja Kupiainen
Olli Haapiainen
Tiina Simonen
Teacher in charge
Tarja Kupiainen
Groups
LUTNS18
Hospitality Management (BA), Tourism and Catering, Full-time Studies, Fall, 2018
Course
LUP7010

Evaluation scale

H-5

Objective

-

Content

-

Location and time

Opintojakson toteutus syksyllä 2020 Tikkarinne-kampuksella.

Teaching methods

Oppimistavoitteet:
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana.
- tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja tuotteen markkinoinnissa.
- osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä.
- osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti.
Keskeinen sisältö:
- yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, digiajan viestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä
- viestintä- ja markkinointikampanjan suunnittelu
- toteutuskelpoinen suunnitelma kampanjaksi
- markkinointimateriaalin tuottaminen
Opiskelijan työmäärä 133 h

Go back to top of page