Skip to main content

Marketing of Services (3 cr)

Code: LTL6042-LTB21M1

General information


Enrollment
01.10.2020 - 31.10.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.01.2021 - 14.03.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Ulla Kärnä
Teacher in charge
Ulla Kärnä
Groups
LTLAS19
BBA, Business Economics, Blended learning, Fall, 2019
Course
LTL6042

Evaluation scale

H-5

Objective

-

Content

-

Location and time

Wärtsilä kampus tai etäopetus (Covin 19-tilanteen mukaan)

Materials

Kurssikirjallisuus:
Lämsä A-M & Uusitalo O.(2012): Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena, Edita Prima Oy, Helsinki.
Grönroos C. (2010): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, WS Bookwell Oy, Juva.
Lisämateriaali: Kaikki luennoitsijan materiaali Moodle- oppimisympäristössä

Teaching methods

Tavoitteet:
Opintojakso antaa valmiuksia kokonaisvaltaisen palvelujen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnitteluun ja toteutukseen. Opintojaksolla tarkastellaan palvelujen markkinointia asiakkaan, prosessin- ja henkilöstön näkökulmista. Lisäksi opintojaksolla tarkastellaan palvelujen ja asiakassuhteen laatua ja palvelun laadun johtamista.
Keskeinen sisältö:
Palvelujen erityispiirteet
Palvelujen tuotteistaminen ja palvelut organisaation keskeisenä strategisena tekijänä.
Palvelumuotoilu ja tarinallistaminen
Palvelujen markkinointi eri näkökulmista
Palvelujen laatu ja laadun johtaminen

Exam schedules

Opintojaksolla ei ole tenttiä. Opintojakso suoritetaan oppimistehtävillä ja niihin liittyvillä suullisilla ryhmäesityksillä.

Student workload

yhteensä noin 80 h

Go back to top of page