Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5op)

Toteutuksen tunnus: LL10011-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2025 - 31.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
09.03.2026 - 10.05.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
LLNS25
Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2025
LLNS25Y
Tradenomi (AMK), Liiketalous, päivä, syksy, 2025, Tiimioppiminen ja yrittäjyystaidot
Opintojakso
LL10011

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä. Tapaamiset ovat Wärtsilän kampuksella tai Moodle-oppimisympäristössä.

Oppimateriaalit

Tälle opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu tallenteita opintojakson aiheista työelämän edustajien kanssa. Lisäksi on muuta materiaalia, joka esitellään opintojakson alkaessa.

Opetusmenetelmät

Opintojakson aiheena on myynnin ja asiakaspalvelun perusteet ja kanavat.
Opetusmenetelminä luennot lähinä ja etänä ja harjoitukset lähinä. Lisäksi yksilö- ja ryhmätehtäviä.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Työelämäyhteistyö toteutuu vierailijoiden, soittorynnäkön ja tehtävien kautta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Siirry alkuun