Skip to main content

Using AI in marketing (1 cr)

Code: LL10104-3004

General information


Enrollment
01.08.2025 - 19.11.2025
Registration for introductions has not started yet. Registration starts :startDate
Timing
01.09.2025 - 19.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS
Campus
Online
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Lotta Lilja
Paavo Raappana
Teacher in charge
Lotta Lilja
Scheduling groups
Avoimen opiskelijat (Size: 50 . Open UAS : 50.)
Tutkinto-opiskelijat (myös ristiinopiskelu) (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Groups
TOP25_26
Other Complimentary Studies Group Semester 2025-2026
KAKS25
Karelia, Open UAS, All, Fall, 2025
Small groups
Open UAS Students
Degree students
Course
LL10104

Evaluation scale

Approved/Rejected

Objective

Tavoitteena on, että ymmärrät perusteet siitä, miten tekoäly voi auttaa markkinoinnissa ja teet pieniä tekoälytestejä.

Content

Haluatko ymmärtää, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa? Opintojaksolla käydään läpi tekoälyn perusteet, sen sovellukset markkinoinnissa sekä käytännön esimerkkejä ja työkaluja, jotka auttavat yrittäjää markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.

Opintojakson aiheita ovat:

1. Johdatus tekoälyyn
2. Tekoälyn käyttö markkinoinnissa – hyödyt ja haasteet
3. Tekoälytyökalut markkinoinnissa
4. Käytännön harjoitukset
5. Eettiset näkökulmat ja tulevaisuuden näkymät

Opintojakso on suunniteltu yrittäjille, jotka haluavat ymmärtää, miten tekoälyä voi hyödyntää markkinoinnissa.

Location and time

Opintojakso suoritetaan verkko-opintoina ajasta ja paikasta riippumattomasti.

Teaching methods

Opintojakso on suunniteltu yrittäjille, jotka haluavat ymmärtää, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa.

Opiskelet verkossa isenäisesti ja oman aikataulusi mukaisesti. Kurssilla käydään läpi tekoälyn perusteet, sen sovellukset markkinoinnissa sekä käytännön esimerkkejä ja työkaluja, jotka auttavat yrittäjää markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.

Student workload

1 opintopiste vastaa laskennallisesti noin 27 tuntia opiskelijan ajankäyttöä. Tämä sisältää materiaaleihin tutustumisen, tallenteet sekä tehtävien tekemisen.

Further information

Opintojakso on toteutettu Euroopan unionin osarahoittamassa Ammatiksi yrittäjä – oppia yrittäjätaitoihin -hankkeessa.

Go back to top of page