Using AI in marketing (1 cr)
Code: LL10104-3004
General information
- Enrollment
- 01.08.2025 - 19.11.2025
- Registration for introductions has not started yet. Registration starts :startDate
- Timing
- 01.09.2025 - 19.12.2025
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Open UAS
- Campus
- Online
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
- Teachers
- Lotta Lilja
- Paavo Raappana
- Teacher in charge
- Lotta Lilja
- Scheduling groups
- Avoimen opiskelijat (Size: 50 . Open UAS : 50.)
- Tutkinto-opiskelijat (myös ristiinopiskelu) (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Groups
-
TOP25_26Other Complimentary Studies Group Semester 2025-2026
-
KAKS25Karelia, Open UAS, All, Fall, 2025
- Small groups
- Open UAS Students
- Degree students
- Course
- LL10104
Evaluation scale
Approved/Rejected
Objective
Tavoitteena on, että ymmärrät perusteet siitä, miten tekoäly voi auttaa markkinoinnissa ja teet pieniä tekoälytestejä.
Content
Haluatko ymmärtää, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa? Opintojaksolla käydään läpi tekoälyn perusteet, sen sovellukset markkinoinnissa sekä käytännön esimerkkejä ja työkaluja, jotka auttavat yrittäjää markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.
Opintojakson aiheita ovat:
1. Johdatus tekoälyyn
2. Tekoälyn käyttö markkinoinnissa – hyödyt ja haasteet
3. Tekoälytyökalut markkinoinnissa
4. Käytännön harjoitukset
5. Eettiset näkökulmat ja tulevaisuuden näkymät
Opintojakso on suunniteltu yrittäjille, jotka haluavat ymmärtää, miten tekoälyä voi hyödyntää markkinoinnissa.
Location and time
Opintojakso suoritetaan verkko-opintoina ajasta ja paikasta riippumattomasti.
Teaching methods
Opintojakso on suunniteltu yrittäjille, jotka haluavat ymmärtää, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa.
Opiskelet verkossa isenäisesti ja oman aikataulusi mukaisesti. Kurssilla käydään läpi tekoälyn perusteet, sen sovellukset markkinoinnissa sekä käytännön esimerkkejä ja työkaluja, jotka auttavat yrittäjää markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.
Student workload
1 opintopiste vastaa laskennallisesti noin 27 tuntia opiskelijan ajankäyttöä. Tämä sisältää materiaaleihin tutustumisen, tallenteet sekä tehtävien tekemisen.
Further information
Opintojakso on toteutettu Euroopan unionin osarahoittamassa Ammatiksi yrittäjä – oppia yrittäjätaitoihin -hankkeessa.