Tekoäly markkinoinnin tukena (1 op)
Toteutuksen tunnus: LL10104-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.08.2025 - 19.11.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle alkaa :startDate.
- Ajoitus
- 01.09.2025 - 19.12.2025
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)
- Toimipiste
- Verkossa
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 1 - 30
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Lotta Lilja
- Paavo Raappana
- Vastuuopettaja
- Lotta Lilja
- Ajoitusryhmät
- Avoimen opiskelijat (Koko: 50 . Avoin AMK : 50.)
- Tutkinto-opiskelijat (myös ristiinopiskelu) (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
- Ryhmät
-
TOP25_26Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2025-2026
-
KAKS25Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2025
- Pienryhmät
- Avoimen opiskelijat
- Tutkinto-opiskelijat (myös ristiinopiskelu)
- Opintojakso
- LL10104
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Tavoitteet
Tavoitteena on, että ymmärrät perusteet siitä, miten tekoäly voi auttaa markkinoinnissa ja teet pieniä tekoälytestejä.
Sisältö
Haluatko ymmärtää, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa? Opintojaksolla käydään läpi tekoälyn perusteet, sen sovellukset markkinoinnissa sekä käytännön esimerkkejä ja työkaluja, jotka auttavat yrittäjää markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.
Opintojakson aiheita ovat:
1. Johdatus tekoälyyn
2. Tekoälyn käyttö markkinoinnissa – hyödyt ja haasteet
3. Tekoälytyökalut markkinoinnissa
4. Käytännön harjoitukset
5. Eettiset näkökulmat ja tulevaisuuden näkymät
Opintojakso on suunniteltu yrittäjille, jotka haluavat ymmärtää, miten tekoälyä voi hyödyntää markkinoinnissa.
Aika ja paikka
Opintojakso suoritetaan verkko-opintoina ajasta ja paikasta riippumattomasti.
Opetusmenetelmät
Opintojakso on suunniteltu yrittäjille, jotka haluavat ymmärtää, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa.
Opiskelet verkossa isenäisesti ja oman aikataulusi mukaisesti. Kurssilla käydään läpi tekoälyn perusteet, sen sovellukset markkinoinnissa sekä käytännön esimerkkejä ja työkaluja, jotka auttavat yrittäjää markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 opintopiste vastaa laskennallisesti noin 27 tuntia opiskelijan ajankäyttöä. Tämä sisältää materiaaleihin tutustumisen, tallenteet sekä tehtävien tekemisen.
Lisätiedot
Opintojakso on toteutettu Euroopan unionin osarahoittamassa Ammatiksi yrittäjä – oppia yrittäjätaitoihin -hankkeessa.