Siirry suoraan sisältöön

Tekoäly markkinoinnin tukena (1 op)

Toteutuksen tunnus: LL10104-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2025 - 19.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle alkaa :startDate.
Ajoitus
01.09.2025 - 19.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
1 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)
Toimipiste
Verkossa
Opetuskielet
suomi
Paikat
1 - 30
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Lotta Lilja
Paavo Raappana
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ajoitusryhmät
Avoimen opiskelijat (Koko: 50 . Avoin AMK : 50.)
Tutkinto-opiskelijat (myös ristiinopiskelu) (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
Ryhmät
TOP25_26
Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2025-2026
KAKS25
Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2025
Pienryhmät
Avoimen opiskelijat
Tutkinto-opiskelijat (myös ristiinopiskelu)
Opintojakso
LL10104

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

Tavoitteena on, että ymmärrät perusteet siitä, miten tekoäly voi auttaa markkinoinnissa ja teet pieniä tekoälytestejä.

Sisältö

Haluatko ymmärtää, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa? Opintojaksolla käydään läpi tekoälyn perusteet, sen sovellukset markkinoinnissa sekä käytännön esimerkkejä ja työkaluja, jotka auttavat yrittäjää markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.

Opintojakson aiheita ovat:

1. Johdatus tekoälyyn
2. Tekoälyn käyttö markkinoinnissa – hyödyt ja haasteet
3. Tekoälytyökalut markkinoinnissa
4. Käytännön harjoitukset
5. Eettiset näkökulmat ja tulevaisuuden näkymät

Opintojakso on suunniteltu yrittäjille, jotka haluavat ymmärtää, miten tekoälyä voi hyödyntää markkinoinnissa.

Aika ja paikka

Opintojakso suoritetaan verkko-opintoina ajasta ja paikasta riippumattomasti.

Opetusmenetelmät

Opintojakso on suunniteltu yrittäjille, jotka haluavat ymmärtää, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa.

Opiskelet verkossa isenäisesti ja oman aikataulusi mukaisesti. Kurssilla käydään läpi tekoälyn perusteet, sen sovellukset markkinoinnissa sekä käytännön esimerkkejä ja työkaluja, jotka auttavat yrittäjää markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 opintopiste vastaa laskennallisesti noin 27 tuntia opiskelijan ajankäyttöä. Tämä sisältää materiaaleihin tutustumisen, tallenteet sekä tehtävien tekemisen.

Lisätiedot

Opintojakso on toteutettu Euroopan unionin osarahoittamassa Ammatiksi yrittäjä – oppia yrittäjätaitoihin -hankkeessa.

Siirry alkuun