Siirry suoraan sisältöön

Marketing (3 op)

Toteutuksen tunnus: II10020-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2025 - 30.04.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
25.08.2025 - 19.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Insinöörikoulutus / Bachelor of Engineering, Industrial Management (II)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
englanti
Paikat
80 - 95
Koulutus
Degree Programme in Industrial Management
Opettajat
IB Virtuaali
Markku Naumanen
Vastuuopettaja
Markku Naumanen
Ryhmät
IINK25
Insinööri (AMK), Industrial Management, päivä, kevät, 2025
Opintojakso
II10020

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

After successfully completing the course, you will understand the importance of strategic marketing planning, decision making, and the value of segmentation, differentiation, target marketing, and positioning opportunities that can be addressed with the proper marketing mix. You are able to understand marketing principles in the context of today’s complex global environment.

Sisältö

- Marketing concepts building
- Customer value creation
- Segmentation targeting and positioning identification
- Marketing communication and channeling identification

Oppimateriaalit

will be informed later.

Opetusmenetelmät

Learning goals
After successfully completing the course, you will understand the importance of strategic marketing planning, decision making, and the value of segmentation, differentiation, target marketing, and positioning opportunities that can be addressed with the proper marketing mix. You assimilate marketing principles in the context of today’s complex global environment.
Main Content
- Marketing concepts building- Customer value creation- Segmentation targeting and positioning identification- Marketing communication and channel identification

Siirry alkuun