Matkailualan palveluosaaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: PR10011-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.08.2025 - 30.09.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle alkaa :startDate.
- Ajoitus
- 30.09.2025 - 31.01.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Restonomikoulutus (PR)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
- Opettajat
- Mikko Lahti
- Vastuuopettaja
- Mikko Lahti
- Ryhmät
-
PRAS25Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2025
- Opintojakso
- PR10011
Arviointiasteikko
H-5
Aika ja paikka
Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.
Opetusmenetelmät
Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:
Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.
Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.