Research, Development and Innovation Activities 2 (4 cr)
Code: SY10009-3009
General information
- Enrollment
- 01.04.2024 - 30.04.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 26.08.2024 - 20.12.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 4 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Sosionomikoulutus (SS)
- Campus
- Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Applied Gerontology
- Teachers
- Terhi Myller
- Teacher in charge
- Anne Ryhänen
- Groups
-
SGAK23Degree Programme in Applied Gerontology, Blended Learning, Spring, 2023
- Course
- SY10009
Evaluation scale
Approved/Rejected
Objective
The aim is that you
- can apply research and development methods
- acquire skills needed in the thesis process
- understand the purpose and use of various innovative methods in the fields of health and social care and education (e.g. experimental development and service design)
- can apply various innovation methods
- become familiar with the methods for futures research
Content
A multidisciplinary and multi-professional approach
The study unit / the course is divided into two sections:
- A: multidisciplinary development and innovation, 2cr
- B: field-specific section; basics of the thesis, 2 cr
Location and time
Etänä.
Materials
Opintojakson Moodleympäristöissä esitetty materiaali.
Teaching methods
Opintojakso koostuu kahdesta osasta, A ja B.
A-osa suoritetaan kokonaan verkossa TKI 2 A-osan Moodlessa.
B-osa liittyy geronomiopinnäytetyön ideointiin ja tutkimusmenetelmiin. Tämä osio suoritetaan geronomiopinnäytetyömoodlessa ja myös tämä osio suoritetaan kokonaan verkossa.
Employer connections
B-osiossa alkaa opinnäytetyön ideointi ja opinnäytetyön toimeksiantajan etsintä.
Completion alternatives
A-osan voi ahotoida aiemmilla, alle 10 vuotta vanhoilla, opintojakson tavoitteiden ja sisällön mukaisilla korkeakoulutasoisilla opinnoilla.
Further information
A-osan hyväksytty suorittaminen edellyttää opintojakson sisältöjen opiskelua ja tiimireflektiotehtävän tekemistä.
B-osan suorittamiseksi opiskelija osallistuu ohjaustunneille ja laatii opinnäytetyötä koskevan aihe-ehdotuksen. Opinnäytetyöprosessi käynnistyy.