Creating and Marketing of an Online Store (5 cr)
Code: LL10031-3001
General information
- Enrollment
- 01.04.2024 - 30.04.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.10.2024 - 15.11.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 40 - 90
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
- Teachers
- Anu Karreinen
- Lotta Lilja
- Teacher in charge
- Lotta Lilja
- Groups
-
LLNS22BBA, Business Economics, Full-time studies, Fall, 2022
- Course
- LL10031
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa ja laaditaan sille markkinointisuunnitelma. Suunnitelman mukainen digitaalinen markkinointikampanja toteutetaan rinnakkaisopintojaksolla.
Objective
After this course, you will understand what is needed to set up and market an online store and you will be able to apply the skills in practice.
The entry level requirement for the course is the basics of digital marketing. (Basics of Digital Marketing course or equivalent).
Content
During the course, you will plan and implement an online store as group work in working life co-operation.
The course covers the following topics:
- What is a good online store like
- Various e-commerce platforms
- Marketing of an online shop
- Good customer experience in online shopping
- Legislation related to e-commerce
- Payment intermediaries and delivery methods
Location and time
Opintojakso toteutetaan yhdistettynä lähi- ja verkkototeutuksena, johon kuuluu viikottaisia verkkoluentoja, lähiohjausta sekä omalla ajalla työstettävä ryhmätyö. Opintojakso toteutetaan yhdessä Digimarkkinoinnin kanavat -opintojakson kanssa ja nämä on suositeltavaa ottaa yhtä aikaa.
Teaching methods
Opiskelija ymmärtää mitä verkkokaupan perustamiseen ja markkinointiin tarvitaan ja harjoittelee tätä käytännössä.
Opintojaksolla käsitellään seuraavia aiheita:
Minkälainen on hyvä verkkokauppa
Verkon sähköiset kauppapaikat ja erilaiset verkkokauppa-alustat
Verkkokauppaan liittyvä lainsäädäntö
Maksunvälittäjät ja toimitustavat
Hyvä asiakaskokemus verkkokaupassa
Verkkokaupan markkinointi
Englanniksi
Employer connections
Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa toimeksiantajayrityksille ryhmätöinä.
Student workload
5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.
Tämä koostuu luennoista, itseopiskeltavista materiaaleista sekä ryhmätyöstä.
Opintojakso kulkee rinnakkain Digimarkkinnin kanavat -opintojakson kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen.
Further information
Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava.