Skip to main content

Creating and Marketing of an Online Store (5 cr)

Code: LL10031-3001

General information


Enrollment
01.04.2024 - 30.04.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.10.2024 - 15.11.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
40 - 90
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Anu Karreinen
Lotta Lilja
Teacher in charge
Lotta Lilja
Groups
LLNS22
BBA, Business Economics, Full-time studies, Fall, 2022
Course
LL10031

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa ja laaditaan sille markkinointisuunnitelma. Suunnitelman mukainen digitaalinen markkinointikampanja toteutetaan rinnakkaisopintojaksolla.

Objective

After this course, you will understand what is needed to set up and market an online store and you will be able to apply the skills in practice.

The entry level requirement for the course is the basics of digital marketing. (Basics of Digital Marketing course or equivalent).

Content

During the course, you will plan and implement an online store as group work in working life co-operation.

The course covers the following topics:
- What is a good online store like
- Various e-commerce platforms
- Marketing of an online shop
- Good customer experience in online shopping
- Legislation related to e-commerce
- Payment intermediaries and delivery methods

Location and time

Opintojakso toteutetaan yhdistettynä lähi- ja verkkototeutuksena, johon kuuluu viikottaisia verkkoluentoja, lähiohjausta sekä omalla ajalla työstettävä ryhmätyö. Opintojakso toteutetaan yhdessä Digimarkkinoinnin kanavat -opintojakson kanssa ja nämä on suositeltavaa ottaa yhtä aikaa.

Teaching methods

Opiskelija ymmärtää mitä verkkokaupan perustamiseen ja markkinointiin tarvitaan ja harjoittelee tätä käytännössä.

Opintojaksolla käsitellään seuraavia aiheita:
Minkälainen on hyvä verkkokauppa
Verkon sähköiset kauppapaikat ja erilaiset verkkokauppa-alustat
Verkkokauppaan liittyvä lainsäädäntö
Maksunvälittäjät ja toimitustavat
Hyvä asiakaskokemus verkkokaupassa
Verkkokaupan markkinointi
Englanniksi

Employer connections

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa toimeksiantajayrityksille ryhmätöinä.

Student workload

5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.
Tämä koostuu luennoista, itseopiskeltavista materiaaleista sekä ryhmätyöstä.

Opintojakso kulkee rinnakkain Digimarkkinnin kanavat -opintojakson kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen.

Further information

Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava.

Go back to top of page