Service Expertise and Quality in Hospitality Industry (5cr)
Code: PR10011-3003
General information
- Enrollment
- 15.08.2024 - 30.09.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.10.2024 - 31.01.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Restonomikoulutus (PR)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Tourism and Service Business
- Teachers
- Mikko Lahti
- Teacher in charge
- Mikko Lahti
- Groups
-
PRAS24Bachelor of Hospitality Management, Tourism and Service Business, Blended Learning, Fall, 2024
- Course
- PR10011
Evaluation scale
H-5
Objective
Ymmärrät, mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä selkeästi.
Tiedät, mikä merkitys palvelun laadulla on yrityksen toiminnassa ja osaat arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opit, miten laadukas palvelukokemus syntyy ja tutustut palvelun laadun ulottuvuuksiin, kriteereihin ja niihin vaikuttaviin tekijöihin.
Content
Asiakaskokemus ei synny sattumalta – sinä voit vaikuttaa siihen. Tällä opintojaksolla tutkit, mistä tekijöistä asiakaskokemus ja palvelun laatu muodostuvat. Saat valmiuksia tarkastella palvelua asiakkaan näkökulmasta ja kehittää sitä tavoitteellisesti. Opit tunnistamaan palvelutilanteiden kehittämiskohteita ja arvioimaan, miten asiakaskokemusta voidaan parantaa. Osaat hyödyntää opittua myös työelämän käytännön tilanteissa.
Location and time
Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.
Teaching methods
Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:
Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.
Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.