Skip to main content

Service Expertise and Quality in Hospitality Industry (5cr)

Code: PR10011-3003

General information


Enrollment
15.08.2024 - 30.09.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.10.2024 - 31.01.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Restonomikoulutus (PR)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Tourism and Service Business
Teachers
Mikko Lahti
Teacher in charge
Mikko Lahti
Groups
PRAS24
Bachelor of Hospitality Management, Tourism and Service Business, Blended Learning, Fall, 2024
Course
PR10011

Evaluation scale

H-5

Objective

Ymmärrät, mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä selkeästi.
Tiedät, mikä merkitys palvelun laadulla on yrityksen toiminnassa ja osaat arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opit, miten laadukas palvelukokemus syntyy ja tutustut palvelun laadun ulottuvuuksiin, kriteereihin ja niihin vaikuttaviin tekijöihin.

Content

Asiakaskokemus ei synny sattumalta – sinä voit vaikuttaa siihen. Tällä opintojaksolla tutkit, mistä tekijöistä asiakaskokemus ja palvelun laatu muodostuvat. Saat valmiuksia tarkastella palvelua asiakkaan näkökulmasta ja kehittää sitä tavoitteellisesti. Opit tunnistamaan palvelutilanteiden kehittämiskohteita ja arvioimaan, miten asiakaskokemusta voidaan parantaa. Osaat hyödyntää opittua myös työelämän käytännön tilanteissa.

Location and time

Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.

Teaching methods

Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:

Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.

Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.

Go back to top of page