Matkailualan palveluosaaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: PR10011-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
15.08.2024 - 30.09.2024
Ajoitus
21.10.2024 - 31.01.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
- Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Mikko Lahti
Ryhmät
-
PRAS24Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2024
Aika ja paikka
Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.
Opetusmenetelmät
Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:
Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.
Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi: 0-5. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet:
• Oppimistehtävä 1. Asiakaskokemuksen muodostumineen. Muistiinpanot. Painokerroin 2
• Oppimistehtävä 2. Essee. Palvelun laatu. Painokerroin 3
• Oppimistehtävä 3. Palvelupolku & Mystery Shopping. Painokerroin 3.
• Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus opetustilanteissa , vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 2.