Service Expertise and Quality in Hospitality Industry (5 cr)
Code: PR10011-3003
General information
- Enrollment
- 15.08.2024 - 30.09.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.10.2024 - 31.01.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Restonomikoulutus (PR)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Tourism and Service Business
- Teachers
- Mikko Lahti
- Teacher in charge
- Mikko Lahti
- Groups
-
PRAS24Hospitality Management (BA), Tourism and Catering, blended learning, Fall, 2024
- Course
- PR10011
Evaluation scale
H-5
Location and time
Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.
Teaching methods
Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:
Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.
Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.