Siirry suoraan sisältöön

Matkailualan palveluosaaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: PR10011-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

15.08.2024 - 30.09.2024

Ajoitus

21.10.2024 - 31.01.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Restonomikoulutus (PR)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus

Opettaja

  • Mikko Lahti

Vastuuopettaja

Mikko Lahti

Ryhmät

  • PRAS24
    Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2024

Aika ja paikka

Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.

Opetusmenetelmät

Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:

Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.

Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi: 0-5. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet:

• Oppimistehtävä 1. Asiakaskokemuksen muodostumineen. Muistiinpanot. Painokerroin 2

• Oppimistehtävä 2. Essee. Palvelun laatu. Painokerroin 3

• Oppimistehtävä 3. Palvelupolku & Mystery Shopping. Painokerroin 3.

• Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus opetustilanteissa , vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 2.