Responsible Communication and Marketing in Tourism (3 op)
Toteutuksen tunnus: PR10003-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
04.04.2024 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Tarja Kupiainen
Vastuuopettaja
Raija Ruusunen
Ryhmät
-
TOP23_24Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2023-2024
-
PRAS22Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2022
-
PRAS23Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2023
-
PRNS21Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021
Opetusmenetelmät
After the course you will be able to utilize different types of dissemination channels for interaction with customers and apply the means of sustainable and responsible communication. You will understand the importance of customer data protection and collecting customer feedback. You will also be able to observe sustainable practices of communication and marketing in tourism.
Arviointiasteikko
H-5