Creating and Marketing of an Online Store (5 cr)
Code: LTP7227-3004
General information
- Enrollment
- 01.04.2023 - 27.08.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 04.09.2023 - 15.12.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
- Open University of Applied Sciences Studies
- Teachers
- Lotta Lilja
- Teacher in charge
- Lotta Lilja
- Scheduling groups
- Avoimen opiskelijat (Size: 5 . Open UAS : 5.)
- Tutkinto-opiskelijat (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- Open UAS students
- Degree students
- Course
- LTP7227
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa ja laaditaan sille markkinointisuunnitelma. Suunnitelman mukainen digitaalinen markkinointikampanja toteutetaan rinnakkaisopintojaksolla.
Objective
Opiskelija ymmärtää, mitä verkkokaupan perustamiseen ja markkinointiin tarvitaan ja harjoittelee tätä käytännössä.
Execution methods
Verkko-opinnot. Itsenäinen opiskelu ja tehtävät.
Content
Verkkokaupan perustamisen vaiheet
Tutustuminen verkkokauppa-alustoihin ja kaupan perustaminen
Verkkokaupan markkinointisuunnitelman laatiminen
Hakusanojen määrittely ja analysointi
Location and time
Opintojakso toteutetaan verkkototeutuksena, johon kuuluu viikottaisia verkkoluentoja sekä omalla ajalla työstettävä ryhmätyö. Opintojakso toteutetaan yhdessä Digimarkkinoinnin kanavat b-to-b- ja b-to-c-liiketoiminnassa -opintojakson kanssa.
Ensimmäiset verkkoluennot:
05.09.2023 14.15 - 15.45
14.09.2023 12.00 - 13.30
29.09.2023 14.00 - 15.30
06.10.2023 10.15 - 11.45
Muut ajankohdat ilmoitetaan opintojakson aikana.
Teaching methods
Opiskelija ymmärtää mitä verkkokaupan perustamiseen ja markkinointiin tarvitaan ja harjoittelee tätä käytännössä.
Opintojaksolla käsitellään seuraavia aiheita:
Minkälainen on hyvä verkkokauppa
Verkon sähköiset kauppapaikat ja erilaiset verkkokauppa-alustat
Verkkokauppaan liittyvä lainsäädäntö
Maksunvälittäjät ja toimitustavat
Hyvä asiakaskokemus verkkokaupassa
Verkkokaupan markkinointi
Englanniksi
Employer connections
Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa toimeksiantajayrityksille ryhmätöinä.
Student workload
5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.
Tämä koostuu luennoista, itseopiskeltavista materiaaleista sekä ryhmätyöstä.
Opintojakso kulkee rinnakkain Digimarkkinnin kanavat b-to-b- ja b-to-c-opintojakson kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen.
Qualifications
Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.
Further information
Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava.