Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: HM10048-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
05.02.2024 - 21.03.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Medianomikoulutus (HM)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Media-alan koulutus
Opettajat
Martha Balerina
Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Martha Balerina
Ryhmät
HMNS22
Medianomi (AMK), päivä, syksy, 2022
Opintojakso
HM10048

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja ​visuaalisen viestinnän rooliin.

Toteutustavat

Verkkototeutus

Sisältö

Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:

- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta

Siirry alkuun