Skip to main content

Digital Marketing (5 cr)

Code: HM10048-3001

General information


Enrollment
01.10.2023 - 31.10.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.02.2024 - 21.03.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Medianomikoulutus (HM)
Campus
Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Media
Teachers
Martha Balerina
Lotta Lilja
Teacher in charge
Martha Balerina
Groups
HMNS22
Media (BA), Full-time Studies, Fall, 2022
Course
HM10048

Evaluation scale

H-5

Objective

Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja ​visuaalisen viestinnän rooliin.

Execution methods

Verkkototeutus

Content

Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:

- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta

Go back to top of page