Digitaalinen markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: HM10048-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
05.02.2024 - 21.03.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Medianomikoulutus (HM)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Media-alan koulutus
Opettaja
- Martha Balerina
- Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Martha Balerina
Ryhmät
-
HMNS22Medianomi (AMK), päivä, syksy, 2022
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja visuaalisen viestinnän rooliin.
Sisältö
Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:
- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Työelämässä toimiminen, Liiketoimintaosaaminen, Kestävä kehitys, Eettisyys.