Digital Marketing (5 cr)
Code: HM10048-3001
General information
- Enrollment
- 01.10.2023 - 31.10.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 05.02.2024 - 21.03.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Medianomikoulutus (HM)
- Campus
- Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Media
- Teachers
- Martha Balerina
- Lotta Lilja
- Teacher in charge
- Martha Balerina
- Groups
-
HMNS22Media (BA), Full-time Studies, Fall, 2022
- Course
- HM10048
Evaluation scale
H-5
Objective
Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja visuaalisen viestinnän rooliin.
Execution methods
Verkkototeutus
Content
Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:
- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta