Siirry suoraan sisältöön

Hyvän asiakaspalvelun puitteetLaajuus (2 op)

Tunnus: SH10066

Laajuus

2 op

Osaamistavoitteet

Ymmärrät työntekijäkokemuksen yhteyden hyvän asiakaskokemuksen syntyyn. Tunnistat keinoja työyhteisön psykologisen turvallisuuden lisäämiseen. Tunnistat työn merkityksellisyyteen vaikuttavia tekijöitä. Jäsennät esihenkilön roolia asiakas- ja työntekijäkokemuksen rakentajana.

Sisältö

* Psykologinen turvallisuus työssä
* Merkityksen johtaminen
* Esihenkilö asiakas- ja työntekijäkokemuksen rakentajana

Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 30.04.2024

Ajoitus

15.01.2024 - 17.05.2024

Opintopistemäärä

2 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

1 - 80

Koulutus
  • Avoimen AMK:n opinnot
  • Sairaanhoitajakoulutus
Opettaja
  • Minna Lappalainen
Vastuuopettaja

Minna Lappalainen

Ajoitusryhmät
  • Avoimen opiskelijat (Koko: 20. Avoin AMK: 20.)
  • Tutkinto-opiskelijat (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • TOP23_24
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2023-2024
  • KAKK24
    Karelia, avoin, kaikki, kevät, 2024
Pienryhmät
  • Avoimen opiskelijat
  • Tutkinto-opiskelijat

Tavoitteet

Ymmärrät työntekijäkokemuksen yhteyden hyvän asiakaskokemuksen syntyyn. Tunnistat keinoja työyhteisön psykologisen turvallisuuden lisäämiseen. Tunnistat työn merkityksellisyyteen vaikuttavia tekijöitä. Jäsennät esihenkilön roolia asiakas- ja työntekijäkokemuksen rakentajana.

Sisältö

* Psykologinen turvallisuus työssä
* Merkityksen johtaminen
* Esihenkilö asiakas- ja työntekijäkokemuksen rakentajana

Aika ja paikka

Aikaan ja paikkaan sitomaton itsenäinen opiskelu
Non-stop

Oppimateriaalit

Moodle-oppimisympäristöön linkitetyt materiaalit
Seuraavat teokset soveltuvin osin:
Aaltonen, T., Ahonen, P. & Sahimaa, J. 2020. Johda merkitystä. Alma Talent: Helsinki. Ristikangas, M-R & Grünbaum, L. 2014. Valmentava esimies: onnistumista palvelevat positiot. Helsinki: Talentum.

Opetusmenetelmät

Itsenäinen opiskelu: tallenteet, kirjallisuus, kirjalliset oppimistehtävät

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Hylätyn tehtävän täydentäminen on mahdollista.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

54 h

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kirjallisten oppimistehtävien arviointi. Tehtäviä arvioidaan syys - ja kevät lukukausien aikana kerran kuukaudessa ja kesällä palautuneet tehtävät elokuun loppuun mennessä.

Ilmoittautumisaika

02.07.2023 - 12.11.2023

Ajoitus

18.09.2023 - 07.12.2023

Opintopistemäärä

2 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

10 - 100

Koulutus
  • Avoimen AMK:n opinnot
  • Sairaanhoitajakoulutus
Opettaja
  • Minna Lappalainen
Vastuuopettaja

Minna Lappalainen

Ajoitusryhmät
  • Avoimen opiskelijat (Koko: 20. Avoin AMK: 20.)
  • Tutkinto-opiskelijat (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • TOP23_24
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2023-2024
  • KAKS23
    Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2023
Pienryhmät
  • Avoimen opiskelijat
  • Tutkinto-opiskelijat

Tavoitteet

Ymmärrät työntekijäkokemuksen yhteyden hyvän asiakaskokemuksen syntyyn. Tunnistat keinoja työyhteisön psykologisen turvallisuuden lisäämiseen. Tunnistat työn merkityksellisyyteen vaikuttavia tekijöitä. Jäsennät esihenkilön roolia asiakas- ja työntekijäkokemuksen rakentajana.

Sisältö

* Psykologinen turvallisuus työssä
* Merkityksen johtaminen
* Esihenkilö asiakas- ja työntekijäkokemuksen rakentajana

Aika ja paikka

Aikaan ja paikkaan sitomaton itsenäinen opiskelu
Non-stop

Oppimateriaalit

Moodle-oppimisympärsitöön linkitetyt materaiaalit
Seuraavat teokset soveltuvin osin:
Aaltonen, T., Ahonen, P. & Sahimaa, J. 2020. Johda merkitystä. Alma Talent: Helsinki. Ristikangas, M-R & Grünbaum, L. 2014. Valmentava esimies: onnistumista palvelevat positiot. Helsinki: Talentum.

Opetusmenetelmät

Itsenäinen opiskelu: tallenteet, kirjallisuus, kirjalliset oppimistehtävät

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Hylätyn tehtävän täydentäminen on mahdollista.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

54 h

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kirjallisten oppimistehtävien arviointi. Tehtäviä arvioidaan syys - ja kevät lukukausien aikana kerran kuukaudessa ja kesällä palautuneet tehtävät elokuun loppuun mennessä.

Ilmoittautumisaika

02.01.2023 - 04.06.2023

Ajoitus

01.02.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

2 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

10 - 50

Koulutus
  • Sairaanhoitajakoulutus
  • Avoimen AMK:n opinnot
Opettaja
  • Minna Lappalainen
Vastuuopettaja

Minna Lappalainen

Ajoitusryhmät
  • Avoimen opiskelijat (Koko: 50. Avoin AMK: 50.)
Ryhmät
  • KAKK23
    Karelia, avoin, kaikki, kevät, 2023
  • KAKK23KE
    Karelia, avoin, kaikki, kesä, 2023
Pienryhmät
  • Avoimen opiskelijat

Tavoitteet

Ymmärrät työntekijäkokemuksen yhteyden hyvän asiakaskokemuksen syntyyn. Tunnistat keinoja työyhteisön psykologisen turvallisuuden lisäämiseen. Tunnistat työn merkityksellisyyteen vaikuttavia tekijöitä. Jäsennät esihenkilön roolia asiakas- ja työntekijäkokemuksen rakentajana.

Sisältö

* Psykologinen turvallisuus työssä
* Merkityksen johtaminen
* Esihenkilö asiakas- ja työntekijäkokemuksen rakentajana

Aika ja paikka

Aikaan ja paikkaan sitomaton itsenäinen opiskelu
Non-stop

Oppimateriaalit

Moodle-oppimisympärsitöön linkitetyt materaiaalit
Seuraavat teokset soveltuvin osin:
Aaltonen, T., Ahonen, P. & Sahimaa, J. 2020. Johda merkitystä. Alma Talent: Helsinki. Ristikangas, M-R & Grünbaum, L. 2014. Valmentava esimies: onnistumista palvelevat positiot. Helsinki: Talentum.

Opetusmenetelmät

Itsenäinen opiskelu: tallenteet, kirjallisuus, kirjalliset oppimistehtävät

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Hylätyn tehtävän täydentäminen on mahdollista.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

54 h

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kirjallisten oppimistehtävien arviointi. Tehtäviä arvioidaan syys - ja kevät lukukausien aikana kerran kuukaudessa ja kesällä palautuneet tehtävät elokuun loppuun mennessä.