Digimarkkinoinnin kanavat b-to-c ja b-to-b-liiketoiminnassa (5 op)
Toteutuksen tunnus: LTP7226-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.04.2021 - 30.09.2021
Ajoitus
18.10.2021 - 18.12.2021
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 20
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
-
KAKS21Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2021
-
TOP21_22Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2021-2022
Tavoitteet
Opiskelija tuntee eri sosiaalisten medioiden ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti. Lähtötasovaatimuksena on digimarkkinoinnin perusteiden tunteminen (Digitaalisen markkinoinnin perusteet -opintojakso tai vastaava osaaminen)
Sisältö
- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka
Aika ja paikka
Verkkototeutus: Verkkotapaamisia ja itsenäistä opiskelua
Verkkoluennot Collaboratessa tiistaisin klo 16.15-17.45.
Opetusmenetelmät
Opiskelija tuntee sosiaalisten medioiden ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta.
Opiskelija osaa asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti.
Opiskelija osaa toteuttaa markkinointikampanjan valituissa kanavissa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakson arvosana koostuu projektisuunnitelmasta, projektin aikaisesta toiminnasta (suunnitelman toteuttaminen), projektin raportista sekä itse- ja vertaisarvioinnista.
Projektisuunnitelmassa arvioidaan suunnitelman tarkoituksenmukaisuutta ja realistisuutta.
Projektityön aikasessa toiminnassa arvioidaan projektin suunnitelmallista toteutusta, kommunikaatiota ja työnjakoa.
Raportissa arvioidaan sisältöä ja huolellista ja jäsenneltyä rakennetta ja kieliasua.
Itse- ja vertaisarviossa huomimoidaan asenne, osallistumisaktiivisuus, ryhmätyöskentely, yhteisen aikataulun noudattaminen, vastuun kantaminen omasta sekä ryhmätyöstä.
Arviointi asteikolla H (hylätty) - 5 (erinomainen)
Esitietovaatimukset
Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.