Skip to main content

Digital MarketingLaajuus (5 cr)

Course unit code: HM10048

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Responsible person
Martha Balerina, Vastuuopettaja

Objective

Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja ​visuaalisen viestinnän rooliin.

Content

Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:

- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta

Further information

Työelämässä toimiminen, Liiketoimintaosaaminen, Kestävä kehitys, Eettisyys.

Execution methods

Verkkototeutus

Go back to top of page