Digital MarketingLaajuus (5 cr)
Course unit code: HM10048
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Responsible person
- Martha Balerina, Vastuuopettaja
Objective
Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja visuaalisen viestinnän rooliin.
Content
Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:
- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta
Further information
Työelämässä toimiminen, Liiketoimintaosaaminen, Kestävä kehitys, Eettisyys.
Execution methods
Verkkototeutus