Service Expertise and Quality in Hospitality Industry (5cr)
Course unit code: PR10011
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Responsible person
- Mikko Lahti, Vastuuopettaja
Objective
Ymmärrät, mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä selkeästi.
Tiedät, mikä merkitys palvelun laadulla on yrityksen toiminnassa ja osaat arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opit, miten laadukas palvelukokemus syntyy ja tutustut palvelun laadun ulottuvuuksiin, kriteereihin ja niihin vaikuttaviin tekijöihin.
Content
Asiakaskokemus ei synny sattumalta – sinä voit vaikuttaa siihen. Tällä opintojaksolla tutkit, mistä tekijöistä asiakaskokemus ja palvelun laatu muodostuvat. Saat valmiuksia tarkastella palvelua asiakkaan näkökulmasta ja kehittää sitä tavoitteellisesti. Opit tunnistamaan palvelutilanteiden kehittämiskohteita ja arvioimaan, miten asiakaskokemusta voidaan parantaa. Osaat hyödyntää opittua myös työelämän käytännön tilanteissa.