Matkailualan palveluosaaminenLaajuus (5 op)
Tunnus: PR10011
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Mikko Lahti
Ilmoittautumisaika
15.08.2024 - 30.09.2024
Ajoitus
21.10.2024 - 20.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
- Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Mikko Lahti
Ryhmät
-
PRAS24Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2024
Aika ja paikka
Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.
Opetusmenetelmät
Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:
Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.
Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi: 0-5. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet:
• Oppimistehtävä 1. Asiakaskokemuksen muodostumineen. Muistiinpanot. Painokerroin 2
• Oppimistehtävä 2. Essee. Palvelun laatu. Painokerroin 3
• Oppimistehtävä 3. Palvelupolku & Mystery Shopping. Painokerroin 3.
• Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus opetustilanteissa , vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 2.
Ilmoittautumisaika
15.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
30.10.2023 - 15.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Mikko Lahti
Ryhmät
-
PRAS23Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2023
Aika ja paikka
Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.
Opetusmenetelmät
Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:
Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.
Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi: 0-5. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet:
• Oppimistehtävä 1. Asiakaskokemuksen muodostumineen. Muistiinpanot. Painokerroin 2
• Oppimistehtävä 2. Essee. Palvelun laatu. Painokerroin 3
• Oppimistehtävä 3. Palvelupolku & Mystery Shopping. Painokerroin 3.
• Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus opetustilanteissa , vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 2.
Ilmoittautumisaika
15.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
02.11.2022 - 13.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Mikko Lahti
Ryhmät
-
PRAS22Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2022
Aika ja paikka
Opintokerrat:
ke 2.11. 2 x 1, 5 t. Lähi
ti 15.11 klo 14- 17.30 verkko- opetus
ti 13.12. klo 14- 17.30 verkko- opetus
Arviointiasteikko
H-5