Toimintaterapian mallit ja viitekehykset uudelleen arvioinnissaLaajuus (4 op)
Tunnus: SK10018
Laajuus
4 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Sanna Tiainen
Osaamistavoitteet
Tavoitteet
1. Osaa määritellä mitä uudelleenarviointi tarkoittaa toimintaterapian prosessimallissa.
2. Osaa soveltaa toimintaterapian arviointimenetelmiä sekä toimintaterapiaintervention tuomaa tietoa uudelleen arviointivaiheessa.
4. Osaa kirjata uudelleen arvioinnin toimintaterapianimikkeistöä käyttäen.
Sisältö
Sisältö
Uudelleen arviointi OTIPM-mallissa
Uudelleen arvioinnin toteuttaminen
Mallit ja viitekehykset uudelleen arvioinnissa
Tavoitteen asettaminen uudelleen arvioinnissa
Toimintaterapiaprosessin päättäminen
Ilmoittautumisaika
01.10.2024 - 31.10.2024
Ajoitus
07.01.2025 - 01.06.2025
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Toimintaterapeuttikoulutus (SK)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
25 - 35
Koulutus
- Toimintaterapeuttikoulutus
Opettaja
- Johanna Åkerlund
- Sanna Tiainen
Vastuuopettaja
Johanna Åkerlund
Ryhmät
-
SKAS23Toimintaterapeutti (AMK), monimuoto, syksy, 2023
Tavoitteet
Tavoitteet
1. Osaa määritellä mitä uudelleenarviointi tarkoittaa toimintaterapian prosessimallissa.
2. Osaa soveltaa toimintaterapian arviointimenetelmiä sekä toimintaterapiaintervention tuomaa tietoa uudelleen arviointivaiheessa.
4. Osaa kirjata uudelleen arvioinnin toimintaterapianimikkeistöä käyttäen.
Sisältö
Sisältö
Uudelleen arviointi OTIPM-mallissa
Uudelleen arvioinnin toteuttaminen
Mallit ja viitekehykset uudelleen arvioinnissa
Tavoitteen asettaminen uudelleen arvioinnissa
Toimintaterapiaprosessin päättäminen
Opetusmenetelmät
Tavoitteet
1. Osaa määritellä mitä uudelleenarviointi tarkoittaa toimintaterapian prosessimallissa.
2. Osaa soveltaa toimintaterapian arviointimenetelmiä sekä toimintaterapiaintervention tuomaa tietoa uudelleen arviointivaiheessa.
4. Osaa kirjata uudelleen arvioinnin toimintaterapianimikkeistöä käyttäen.
Sisältö
Uudelleen arviointi OTIPM-mallissa
Uudelleen arvioinnin toteuttaminen
Mallit ja viitekehykset uudelleen arvioinnissa
Tavoitteen asettaminen uudelleen arvioinnissa
Toimintaterapiaprosessin päättäminen
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opiskelija osoittaa osaamisensa oppimistehtävillä ja osallistumalla aktiivisesti lähikontakiopetukseen sekä etäohjauksiin. Opintojakson tehtävien arviointiperusteet kerrotaan opintojakson verkko-oppimisympäristössä.
Hyväksytty suoritus edellyttää läsnäoloa lähikontaktiopetuksessa sekä opintojaksojen oppimistehtävien palauttamista ohjeistetussa aikataulussa ja hyväksyttyä suorittamista.