Siirry suoraan sisältöön

Toimintaterapian mallit ja viitekehykset uudelleen arvioinnissaLaajuus (4 op)

Tunnus: SK10018

Laajuus

4 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Sanna Tiainen

Osaamistavoitteet

Tavoitteet

1. Osaa määritellä mitä uudelleenarviointi tarkoittaa toimintaterapian prosessimallissa.
2. Osaa soveltaa toimintaterapian arviointimenetelmiä sekä toimintaterapiaintervention tuomaa tietoa uudelleen arviointivaiheessa.
4. Osaa kirjata uudelleen arvioinnin toimintaterapianimikkeistöä käyttäen.

Sisältö

Sisältö

Uudelleen arviointi OTIPM-mallissa
Uudelleen arvioinnin toteuttaminen
Mallit ja viitekehykset uudelleen arvioinnissa
Tavoitteen asettaminen uudelleen arvioinnissa
Toimintaterapiaprosessin päättäminen

Ilmoittautumisaika

01.10.2024 - 31.10.2024

Ajoitus

07.01.2025 - 01.06.2025

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Toimintaterapeuttikoulutus (SK)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

25 - 35

Koulutus
  • Toimintaterapeuttikoulutus
Opettaja
  • Johanna Åkerlund
  • Sanna Tiainen
Vastuuopettaja

Johanna Åkerlund

Ryhmät
  • SKAS23
    Toimintaterapeutti (AMK), monimuoto, syksy, 2023

Tavoitteet

Tavoitteet

1. Osaa määritellä mitä uudelleenarviointi tarkoittaa toimintaterapian prosessimallissa.
2. Osaa soveltaa toimintaterapian arviointimenetelmiä sekä toimintaterapiaintervention tuomaa tietoa uudelleen arviointivaiheessa.
4. Osaa kirjata uudelleen arvioinnin toimintaterapianimikkeistöä käyttäen.

Sisältö

Sisältö

Uudelleen arviointi OTIPM-mallissa
Uudelleen arvioinnin toteuttaminen
Mallit ja viitekehykset uudelleen arvioinnissa
Tavoitteen asettaminen uudelleen arvioinnissa
Toimintaterapiaprosessin päättäminen

Opetusmenetelmät

Tavoitteet

1. Osaa määritellä mitä uudelleenarviointi tarkoittaa toimintaterapian prosessimallissa.
2. Osaa soveltaa toimintaterapian arviointimenetelmiä sekä toimintaterapiaintervention tuomaa tietoa uudelleen arviointivaiheessa.
4. Osaa kirjata uudelleen arvioinnin toimintaterapianimikkeistöä käyttäen.

Sisältö

Uudelleen arviointi OTIPM-mallissa
Uudelleen arvioinnin toteuttaminen
Mallit ja viitekehykset uudelleen arvioinnissa
Tavoitteen asettaminen uudelleen arvioinnissa
Toimintaterapiaprosessin päättäminen

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opiskelija osoittaa osaamisensa oppimistehtävillä ja osallistumalla aktiivisesti lähikontakiopetukseen sekä etäohjauksiin. Opintojakson tehtävien arviointiperusteet kerrotaan opintojakson verkko-oppimisympäristössä.
Hyväksytty suoritus edellyttää läsnäoloa lähikontaktiopetuksessa sekä opintojaksojen oppimistehtävien palauttamista ohjeistetussa aikataulussa ja hyväksyttyä suorittamista.