Social Contacts and Customer ServiceLaajuus (3 op)
Tunnus: LUT6015
Laajuus
3 op
Opetuskieli
- englanti
Vastuuhenkilö
- Liisa Sandvall
Osaamistavoitteet
Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.
Sisältö
Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), neuvottelut/kokoustilanteet, vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.
Ilmoittautumisaika
01.10.2021 - 31.10.2021
Ajoitus
10.01.2022 - 31.03.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Liisa Sandvall
Vastuuopettaja
Liisa Sandvall
Ryhmät
-
PRNS21Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021
Tavoitteet
Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.
Sisältö
Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), neuvottelut/kokoustilanteet, vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.
Arviointiasteikko
H-5