Siirry suoraan sisältöön

Peligrafiikan perusteetLaajuus (4 op)

Tunnus: LTD7014

Laajuus

4 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Anssi Gröhn

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on, että saat perustiedot 3D-mallintimesta, jolla voit itse tuottaa alustavaa animoitua grafiikkaa peleihin ja simulaatioihin. Tämän opintojakson tehtävänä ei ole tehdä huipputason 3D-mallintajia, vaan tarjota nopea ja tehokas taitopaketti graafiseen kehitykseen ohjelmoijille.

Sisältö

Blender -mallinnustyökalu
Mallintimen käyttöliittymä ja säätäminen
Mallinnus perusmuodoilla
Verteksipohjainen mallinnus
Käyriin perusteuva mallinnus
Malleja muokkaavat operaatiot
Ekstruusio, inset, 3D-kursorin käyttö
Snap-asetukset