Siirry suoraan sisältöön

Marketing Communication in EnglishLaajuus (3 op)

Tunnus: LL10041

Laajuus

3 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Kirsi-Marja Toivanen

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuasi osaat esitellä yritystä ja sen tuotteita ja palveluita englanniksi kansainvälisillä messuilla. Esiintymisesi on luontevaa ja viestintäsi asiakaslähtöistä. Tunnistat keskeisiä kulttuurisia piirteitä, jotka vaikuttavat myyntineuvottelujen kulkuun ja osaat ottaa ne huomioon neuvottelustrategian ja sopivan viestintätyylin valinnassa. Pystyt viestimään asiakkaiden kanssa englanniksi sosiaalisen median kanavissa ja kirjoittamaan kiinnostavan blogitekstin. Pystyt hoitamaan jälkimarkkinointia ja vastaamaan asiakaspalautteeseen ja reklamaatioihin tahdikkaasti.

Sisältö

Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito

Ilmoittautumisaika

01.10.2024 - 31.10.2024

Ajoitus

07.01.2025 - 01.06.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kielten ja viestinnän opetus (KVO)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 50

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Hanna Ronkainen
Vastuuopettaja

Hanna Ronkainen

Ryhmät
  • LLNS23
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2023

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuasi osaat esitellä yritystä ja sen tuotteita ja palveluita englanniksi kansainvälisillä messuilla. Esiintymisesi on luontevaa ja viestintäsi asiakaslähtöistä. Tunnistat keskeisiä kulttuurisia piirteitä, jotka vaikuttavat myyntineuvottelujen kulkuun ja osaat ottaa ne huomioon neuvottelustrategian ja sopivan viestintätyylin valinnassa. Pystyt viestimään asiakkaiden kanssa englanniksi sosiaalisen median kanavissa ja kirjoittamaan kiinnostavan blogitekstin. Pystyt hoitamaan jälkimarkkinointia ja vastaamaan asiakaspalautteeseen ja reklamaatioihin tahdikkaasti.

Sisältö

Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito

Oppimateriaalit

Niskanen, T., Vetter, J. & Urbom, R. 2015 (tai uudempi). Business Express. Helsinki: Sanoma Pro.

Opetusmenetelmät

Sisältö: Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojaksolla on 28 tuntia aikataulutettuja tapaamisia kampuksella eli muuta työskentelyä on noin 53 tuntia. Viikottaisten tapaamisten lisäksi opiskelu edellyttää itseopiskelutehtävien tekemistä ja aktiivista osallistumista pari- ja ryhmätöihin.

Arviointiasteikko

H-5

Ilmoittautumisaika

01.10.2023 - 31.10.2023

Ajoitus

05.02.2024 - 12.04.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kielten ja viestinnän opetus (KVO)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 50

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Hanna Ronkainen
Vastuuopettaja

Hanna Ronkainen

Ryhmät
  • LLNS22
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2022

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuasi osaat esitellä yritystä ja sen tuotteita ja palveluita englanniksi kansainvälisillä messuilla. Esiintymisesi on luontevaa ja viestintäsi asiakaslähtöistä. Tunnistat keskeisiä kulttuurisia piirteitä, jotka vaikuttavat myyntineuvottelujen kulkuun ja osaat ottaa ne huomioon neuvottelustrategian ja sopivan viestintätyylin valinnassa. Pystyt viestimään asiakkaiden kanssa englanniksi sosiaalisen median kanavissa ja kirjoittamaan kiinnostavan blogitekstin. Pystyt hoitamaan jälkimarkkinointia ja vastaamaan asiakaspalautteeseen ja reklamaatioihin tahdikkaasti.

Sisältö

Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito

Oppimateriaalit

Niskanen, T., Vetter, J. & Urbom, R. 2015 (tai uudempi). Business Express. Helsinki: Sanoma Pro.

Opetusmenetelmät

Sisältö: Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojaksolla on 28 tuntia aikataulutettuja tapaamisia kampuksella eli muuta työskentelyä on noin 53 tuntia. Viikottaisten tapaamisten lisäksi opiskelu edellyttää itseopiskelutehtävien tekemistä ja aktiivista osallistumista pari- ja ryhmätöihin.

Arviointiasteikko

H-5