Marketing Communication in EnglishLaajuus (3 op)
Tunnus: LL10041
Laajuus
3 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Kirsi-Marja Toivanen
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuasi osaat esitellä yritystä ja sen tuotteita ja palveluita englanniksi kansainvälisillä messuilla. Esiintymisesi on luontevaa ja viestintäsi asiakaslähtöistä. Tunnistat keskeisiä kulttuurisia piirteitä, jotka vaikuttavat myyntineuvottelujen kulkuun ja osaat ottaa ne huomioon neuvottelustrategian ja sopivan viestintätyylin valinnassa. Pystyt viestimään asiakkaiden kanssa englanniksi sosiaalisen median kanavissa ja kirjoittamaan kiinnostavan blogitekstin. Pystyt hoitamaan jälkimarkkinointia ja vastaamaan asiakaspalautteeseen ja reklamaatioihin tahdikkaasti.
Sisältö
Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito
Ilmoittautumisaika
01.10.2024 - 31.10.2024
Ajoitus
07.01.2025 - 01.06.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hanna Ronkainen
Vastuuopettaja
Hanna Ronkainen
Ryhmät
-
LLNS23Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2023
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuasi osaat esitellä yritystä ja sen tuotteita ja palveluita englanniksi kansainvälisillä messuilla. Esiintymisesi on luontevaa ja viestintäsi asiakaslähtöistä. Tunnistat keskeisiä kulttuurisia piirteitä, jotka vaikuttavat myyntineuvottelujen kulkuun ja osaat ottaa ne huomioon neuvottelustrategian ja sopivan viestintätyylin valinnassa. Pystyt viestimään asiakkaiden kanssa englanniksi sosiaalisen median kanavissa ja kirjoittamaan kiinnostavan blogitekstin. Pystyt hoitamaan jälkimarkkinointia ja vastaamaan asiakaspalautteeseen ja reklamaatioihin tahdikkaasti.
Sisältö
Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito
Oppimateriaalit
Niskanen, T., Vetter, J. & Urbom, R. 2015 (tai uudempi). Business Express. Helsinki: Sanoma Pro.
Opetusmenetelmät
Sisältö: Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojaksolla on 28 tuntia aikataulutettuja tapaamisia kampuksella eli muuta työskentelyä on noin 53 tuntia. Viikottaisten tapaamisten lisäksi opiskelu edellyttää itseopiskelutehtävien tekemistä ja aktiivista osallistumista pari- ja ryhmätöihin.
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
05.02.2024 - 12.04.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hanna Ronkainen
Vastuuopettaja
Hanna Ronkainen
Ryhmät
-
LLNS22Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2022
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuasi osaat esitellä yritystä ja sen tuotteita ja palveluita englanniksi kansainvälisillä messuilla. Esiintymisesi on luontevaa ja viestintäsi asiakaslähtöistä. Tunnistat keskeisiä kulttuurisia piirteitä, jotka vaikuttavat myyntineuvottelujen kulkuun ja osaat ottaa ne huomioon neuvottelustrategian ja sopivan viestintätyylin valinnassa. Pystyt viestimään asiakkaiden kanssa englanniksi sosiaalisen median kanavissa ja kirjoittamaan kiinnostavan blogitekstin. Pystyt hoitamaan jälkimarkkinointia ja vastaamaan asiakaspalautteeseen ja reklamaatioihin tahdikkaasti.
Sisältö
Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito
Oppimateriaalit
Niskanen, T., Vetter, J. & Urbom, R. 2015 (tai uudempi). Business Express. Helsinki: Sanoma Pro.
Opetusmenetelmät
Sisältö: Myyntipuhe ja esiintyminen kansainvälisillä messuilla tai muissa tapahtumissa
Viestintä sosiaalisen median kanavissa ja blogitekstin tuottaminen
Kansainväliset ja monikulttuuriset neuvottelutilanteet
Jälkimarkkinointi ja reklamaatioiden hoito
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojaksolla on 28 tuntia aikataulutettuja tapaamisia kampuksella eli muuta työskentelyä on noin 53 tuntia. Viikottaisten tapaamisten lisäksi opiskelu edellyttää itseopiskelutehtävien tekemistä ja aktiivista osallistumista pari- ja ryhmätöihin.
Arviointiasteikko
H-5