eBusinessLaajuus (4 op)
Tunnus: LTL6034
Laajuus
4 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Mikko Hyttinen
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.
Sisältö
Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.
Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 31.10.2022
Ajoitus
09.01.2023 - 12.03.2023
Opintopistemäärä
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
75 % Lähiopetus, 25 % Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Mikko Hyttinen
Vastuuopettaja
Mikko Hyttinen
Ryhmät
-
LLNS21Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2021
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.
Sisältö
Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 31.10.2022
Ajoitus
09.01.2023 - 12.03.2023
Opintopistemäärä
4 op
Virtuaaliosuus
4 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Mikko Hyttinen
Vastuuopettaja
Mikko Hyttinen
Ryhmät
-
LLAS21Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2021
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.
Sisältö
Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
01.10.2021 - 31.10.2021
Ajoitus
10.01.2022 - 13.03.2022
Opintopistemäärä
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
75 % Lähiopetus, 25 % Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Mikko Hyttinen
Vastuuopettaja
Mikko Hyttinen
Ryhmät
-
LTLNS20Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2020
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.
Sisältö
Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
01.10.2021 - 31.10.2021
Ajoitus
10.01.2022 - 13.03.2022
Opintopistemäärä
4 op
Virtuaaliosuus
4 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Mikko Hyttinen
- Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Mikko Hyttinen
Ryhmät
-
LTLAS20Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2020
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.
Sisältö
Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.
Arviointiasteikko
H-5