Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointiLaajuus (5 op)

Tunnus: HM10048

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Martha Balerina

Osaamistavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja ​visuaalisen viestinnän rooliin.

Sisältö

Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:

- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta

Lisätiedot

Työelämässä toimiminen, Liiketoimintaosaaminen, Kestävä kehitys, Eettisyys.

Ilmoittautumisaika

01.10.2023 - 31.10.2023

Ajoitus

05.02.2024 - 21.03.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Medianomikoulutus (HM)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Media-alan koulutus
Opettaja
  • Martha Balerina
  • Lotta Lilja
Vastuuopettaja

Martha Balerina

Ryhmät
  • HMNS22
    Medianomi (AMK), päivä, syksy, 2022

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja ​visuaalisen viestinnän rooliin.

Sisältö

Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:

- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Työelämässä toimiminen, Liiketoimintaosaaminen, Kestävä kehitys, Eettisyys.