Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen yritys- ja yhteisöviestintäLaajuus (20 op)

Tunnus: PYP7110

Laajuus

20 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Harri Mielonen

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.

Sisältö

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.

Ilmoittautumisaika

01.01.2022 - 31.12.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 - 20

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Y-akatemia (YAO)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Y-Akatemia
Opettaja
  • Eveliina Kononen
  • Martha Balerina
  • Daniel Bågeberg
  • Harri Mielonen
  • Kirsi Varis
  • Riikka Räsänen
  • Mikko Lahti
Vastuuopettaja

Harri Mielonen

Ryhmät
  • KYAK22H
    Y-Akatemia, kevät, 2022

Tavoitteet

Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.

Sisältö

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.

Opetusmenetelmät

Opiskelijaosaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Ilmoittautumisaika

01.10.2020 - 31.10.2020

Ajoitus

01.01.2021 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

3 - 20

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Y-akatemia (YAO)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Eveliina Kononen
  • Daniel Bågeberg
  • Martha Balerina
  • Harri Mielonen
  • Kirsi Varis
  • Riikka Räsänen
  • Mikko Lahti
Vastuuopettaja

Harri Mielonen

Ryhmät
  • YAKAK21H
    Y-Akatemia, kevät, 2021

Tavoitteet

Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.

Sisältö

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.

Opetusmenetelmät

Opiskelijaosaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty