Digitaalinen markkinointiLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: HM10048
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
- Vastuuhenkilö
- Martha Balerina, Vastuuopettaja
Osaamistavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja visuaalisen viestinnän rooliin.
Sisältö
Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:
- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta
Lisätiedot
Työelämässä toimiminen, Liiketoimintaosaaminen, Kestävä kehitys, Eettisyys.
Toteutustavat
Verkkototeutus