Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointiLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: HM10048

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
Vastuuhenkilö
Martha Balerina, Vastuuopettaja

Osaamistavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät digitalisaation vaikutukset ja mahdollisuudet yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Ymmärrät datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Ymmärrät, miten ostaminen on muuttunut digitalisaation myötä ja miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien, viestien valintaan ja ​visuaalisen viestinnän rooliin.

Sisältö

Opintojaksolla paneudutaan digitaaliseen markkinointiin liiketoiminnan näkökulmasta. Opintojakson sisältöjä ovat:

- Mitä digimarkkinointi on?
- Miten digitalisaatio vaikuttaa ostamiseen ja kuluttajan käyttämiseen?
- Dataperusteinen markkinointi
- Visuaalinen viestintä liiketoiminnan näkökulmasta

Lisätiedot

Työelämässä toimiminen, Liiketoimintaosaaminen, Kestävä kehitys, Eettisyys.

Toteutustavat

Verkkototeutus

Siirry alkuun