Markkinointitutkimus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LTP7046-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2023 - 15.04.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 29.08.2023 - 22.10.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Olli Hatakka
- Vastuuopettaja
- Olli Hatakka
- Ryhmät
-
LLNS21Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2021
- Opintojakso
- LTP7046
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Erillisen toteutussuunnitelman mukaan, joka jaetaan opintojakson alussa.
Tavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät markkinointitutkimuksen merkityksen uuden liikeidean, tuotteen tai palvelun lanseerauksessa sekä olemassa olevien markkinoiden, tuotteiden, palveluiden ja asiakkuuksien tutkimisessa. Opiskelijat osaavat suunnitella ja suorittaa markkinointitutkimuksen annetun lähtötilanteen pohjalta sekä analysoida ja tehdä johtopäätöksiä saatujen tutkimustulosten perusteella. Opiskelijat osaavat ostaa ja tulkita valmiita markkinointitutkimuksia silloin kun tutkimuksen tekeminen omin voimin ei ole perusteltua.
Sisältö
Markkinointitutkimus yrityksen ja liikkeenjohdon työkaluna, tutkimuksen tekemisen perusteet, määrälliset ja laadulliset markkinointitutkimusmenetelmät, tutkimusaineiston hankkiminen, aineiston esittäminen, aineiston analysointi ja johtopäätösten teko.
Aika ja paikka
Syksyn 1. jaksp. Karelia-amk Wärtsilä kampus.
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset ja tentit.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 133h. Luennot, harjoitukset ja tentit.