Social Contacts and Customer Service (3 op)
Toteutuksen tunnus: PR10015-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2025 - 30.04.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 04.09.2025 - 19.12.2025
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
- Opettajat
- Hanna Ronkainen
- Vastuuopettaja
- Liisa Sandvall
- Ryhmät
-
PRAS24Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2024
- Opintojakso
- PR10015
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.
Sisältö
Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, puhelintilanteet, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.
Opetusmenetelmät
Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, puhelintilanteet, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.