Siirry suoraan sisältöön

Matkailualan palveluosaaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: PR10011-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2024 - 30.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.10.2024 - 31.01.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettajat
Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Mikko Lahti
Ryhmät
PRAS24
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2024
Opintojakso
PR10011

Arviointiasteikko

H-5

Aika ja paikka

Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.

Opetusmenetelmät

Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:

Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.

Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.

Siirry alkuun