Skip to main content

Customer Experience (2 cr)

Code: SH10065-3001

General information


Enrollment
01.04.2022 - 15.04.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.02.2023 - 31.07.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
2 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS
Campus
Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 50
Degree programmes
Open University of Applied Sciences Studies
Degree Programme in Tourism and Service Business
Teachers
Mikko Lahti
Teacher in charge
Mikko Lahti
Scheduling groups
Avoimen opiskelijat (Size: 50 . Open UAS : 50.)
Small groups
Open UAS students
Course
SH10065

Evaluation scale

H-5

Objective

Osaat kuvailla asiakaskokemuksen muodostumista. Tunnistat haastavien kohtaamistilanteiden syntyyn vaikuttavia tekijöitä ja vahvistat valmiuksiasi toimia niissä. Saat valmiuksia merkityksellisen asiakaskokemuksen johtamiseen ja kehittämiseen valmentavan työotteen ja vuorovaikutuksen keinoin.

* Ymmärrät mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä.
* Ymmärrät palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaat arvioida palvelua perustellusti.
* Tiedät miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.

Content

Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun käsitteet ja asiakaskokemuksen muodostuminen.

Teaching methods

Sisältö
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun käsitteet ja asiakaskokemuksen muodostuminen.

Tavoitteet

Ymmärrät mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä.
Ymmärrät palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaat arvioida palvelua perustellusti.
Tiedät miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.

Oppimateriaalit

Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten? E-kirja (saatavilla myös äänikirjana) Saarijärvi, Hannu, kirjoittaja, 1981- ; Puustinen, Pekka, kirjoittaja, 1980-2020

Palvelujen johtaminen ja markkinointi . suomi. . E-kirja Grönroos, Christian, kirjoittaja, 1947-

Toteutus

Opintojakso toteutetaan itsenäisenä verkko-opiskeluna.

Go back to top of page