Skip to main content

Digital Marketing in Tourism (5 cr)

Code: LUP7070-3005

General information


Enrollment
12.02.2022 - 31.05.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
12.04.2022 - 31.07.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Restonomikoulutus (PR)
Campus
Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
Teaching languages
Finnish
English
Seats
12 - 80
Teachers
Raija Ruusunen
Teacher in charge
Raija Ruusunen
Course
LUP7070

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opiskelija jaksottaa opintonsa oman aikatalunsa mukaan.

Location and time

Verkko-opinnot, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti. Avoimen amk:n opiskelijoilla toteutusajankohta 12.4.-31.7. CampusOnline-toteutusajankohta 9.5.-31.7.

Materials

Verkosta löytyvä aineisto sekä asiantuntijavideot, joista osa on suomeksi ja osa englanniksi. Videoita ei ole tekstitetty.

Teaching methods

Opintojakson jälkeen opiskelija tietää, mitä digitaalisuus matkailutoimialalla tarkoittaa, mikä ohjaa Suomen matkailun digikehittämistä ja millaiset matkailun trendit vaikuttavat digimarkkinoinnin kehittämiseen. Opiskelija saa tietoa virtuaalimatkailusta, AR:n ja VR:n käytöstä sekä siitä, mikä puhuttaa tällä hetkellä matkailun digimarkkinoinnissa. Opintojakson jälkeen opiskelija osaa arvioida verkkosivujen toimivuutta sekä hyödyntää tarinallistamista matkailumarkkinoinnissa.
Opiskelun edellytyksenä on, että opiskelija hallitsee matkailun ja markkinoinnin peruskäsitteet.

Student workload

5 opintopistettä opiskelijan itsenäistä opiskelua

Further information

Opintojaksolla ei ole ajastettuja palautuksia eikä tenttejä, vaan opiskelija jaksottaa oman opiskelunsa itse. Opinnot suoritetaan osio kerrallaan siten, että ensimmäisen suorituksen jälkeen avautuu seuraava osio.

Go back to top of page