Digital Marketing in Tourism (5 cr)
Code: LUP7070-3005
General information
- Enrollment
- 12.02.2022 - 31.05.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 12.04.2022 - 31.07.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Restonomikoulutus (PR)
- Campus
- Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
- Teaching languages
- Finnish
- English
- Seats
- 12 - 80
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opiskelija jaksottaa opintonsa oman aikatalunsa mukaan.
Location and time
Verkko-opinnot, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti. Avoimen amk:n opiskelijoilla toteutusajankohta 12.4.-31.7. CampusOnline-toteutusajankohta 9.5.-31.7.
Materials
Verkosta löytyvä aineisto sekä asiantuntijavideot, joista osa on suomeksi ja osa englanniksi. Videoita ei ole tekstitetty.
Teaching methods
Opintojakson jälkeen opiskelija tietää, mitä digitaalisuus matkailutoimialalla tarkoittaa, mikä ohjaa Suomen matkailun digikehittämistä ja millaiset matkailun trendit vaikuttavat digimarkkinoinnin kehittämiseen. Opiskelija saa tietoa virtuaalimatkailusta, AR:n ja VR:n käytöstä sekä siitä, mikä puhuttaa tällä hetkellä matkailun digimarkkinoinnissa. Opintojakson jälkeen opiskelija osaa arvioida verkkosivujen toimivuutta sekä hyödyntää tarinallistamista matkailumarkkinoinnissa.
Opiskelun edellytyksenä on, että opiskelija hallitsee matkailun ja markkinoinnin peruskäsitteet.
Student workload
5 opintopistettä opiskelijan itsenäistä opiskelua
Further information
Opintojaksolla ei ole ajastettuja palautuksia eikä tenttejä, vaan opiskelija jaksottaa oman opiskelunsa itse. Opinnot suoritetaan osio kerrallaan siten, että ensimmäisen suorituksen jälkeen avautuu seuraava osio.