Skip to main content

Basics of Facebook and GoogleAds Marketing for Entrepreneurs (3 cr)

Code: LP10001-3003

General information


Enrollment
01.04.2022 - 21.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
26.09.2022 - 24.11.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
3 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Lotta Lilja
Teacher in charge
Lotta Lilja
Course
LP10001

Evaluation scale

H-5

Location and time

7 toiminnallista luentokertaa Collaborate-etätyötilassa (etäopetusta). Lisäksi viikkotehtävät luentojen välissä.

Teaching methods

Opi tuntemaan Googlen ja Facebookin mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Kurssin aikana opit asettamaan tavoitteet digimarkkinointikampanjalle, toteuttamaan kampanjan tavoitteiden mukaisesti ja seuraamaan sen tuloksia.

Opintojakso on suunnattu yrittäjille tai yritysten tai järjestön markkinoinnista vastaaville, joilla on vain vähän tai ei lainkaan digimarkkinoinnin kokemusta. Edellytys on, että osallistujalla on pääsy / ylläpito-oikeudet yrityksen / järjestön somekanaviin ja Google-tilille.

Luentojen aiheet:
Markkinoinnin suunnittelu
Kampanjasuunnitelma
Mainoskampanjoiden toteutus.
Kampanjoiden seuranta - Mittarit ja analytiikka
Mitä seuraavaksi?

Student workload

3 op vastaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä.
Luentojen välissä opiskelija työstää markkinointisuunnitelmaa ja -kampanjaa omassa yrityksessään / edustamassaan järjestössä.

Go back to top of page