Skip to main content

Digital Business and Community Communications (20 cr)

Code: KY10019-3001

General information


Enrollment
01.01.2023 - 15.04.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2023 - 31.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 - 20
Local portion
20 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Y-akatemia (YAO)
Campus
Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 30
Degree programmes
Business Academy
Teachers
Eveliina Kononen
Daniel Bågeberg
Martha Balerina
Harri Mielonen
Kirsi Varis
Riikka Räsänen
Teacher in charge
Harri Mielonen
Course
KY10019

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.

Content

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.

Teaching methods

Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön. Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.

Go back to top of page