Digital Business and Community Communications (20 cr)
Code: KY10019-3001
General information
- Enrollment
- 01.01.2023 - 15.04.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2023 - 31.12.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 - 20
- Local portion
- 20 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Y-akatemia (YAO)
- Campus
- Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 30
- Degree programmes
- Business Academy
- Teachers
- Eveliina Kononen
- Daniel Bågeberg
- Martha Balerina
- Harri Mielonen
- Kirsi Varis
- Riikka Räsänen
- Teacher in charge
- Harri Mielonen
- Course
- KY10019
Evaluation scale
H-5
Objective
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.
Content
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.
Teaching methods
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön. Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.