Skip to main content

Social Media Marketing Campaign (1 cr)

Code: DT10076-3001

General information


Enrollment
01.04.2022 - 29.04.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.06.2022 - 15.08.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Tradenomi / Tietojenkäsittely (DD)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Information Technology
Teachers
Risto Salminen
Teacher in charge
Risto Salminen
Course
DT10076

Evaluation scale

H-5

Content

Minkälaisia vaiheita markkinointikampanjan toteuttamiseen kuuluu?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointikampanjassa?
Miten markkinointiviestinnän sisältöjä suunnitellaan markkinointikampanjan tueksi?

Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.

Teaching methods

Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.

Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opinnot sisältävät itsenäistä materiaaliin perehtymistä verkko-oppimisympäristössä ja itsenäistä tehtävien tekemistä.

Go back to top of page