Summer Game Studies (20 cr)
Code: C-10108-R504TL148-3005
General information
- Enrollment
- 24.03.2025 - 27.05.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 19.05.2025 - 22.08.2025
- Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 20 cr
- Local portion
- 20 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Institution
- Lapland University of Applied Sciences
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 20
- Course
- C-10108-R504TL148
Evaluation scale
H-5
Objective
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija osaa: - osaa rakentaa toimivan pelitoteutuksen käyttäen pelimoottoria, - toimia jäseneneä pelitiimissä, - kykenee toteuttamaan useita erilaisia pelimekaniikkoja ja assetteja peliin, sekä - suunnitella ideansa pohjalta oman pelitoteutuksen.
Methods of completion
Opetus tapahtuu etäryhmissä, hyödyntäen mm. ennalta valmisteltua videomateriaalia, työpajoja ja luentoja. Kesäpelien opettajatiimi on tukemassa ja ohjaamassa koko kesän ajan opiskelijoita kesäpeliprojekteissa. Tukea ja opetusta on saatavilla sekä etänä että Rovaniemen kampuksella paikan päällä. Opiskelijoista muodostetaan opintojen alussa monialaiset pelinkehitystiimit, jotka suunnittelevat ja toteuttavat peliprojektin. Tiimit toimivat yhdessä koko kesän
Content
Opintojaksolla käydään mm. seuraavia asioita: - Unreal Enginen perusteet, Editor, Blueprint, UI, Art Pipeline, Level, TerrainEditor, Sequencer, Fysiikka, Äänet, Behaviourtree - Blender - 3D Mallinnus, UV Map, Rigaus, Teksturointi, Animointi - SunstancePainter - Pelisuunnittelu - Konseptitaide - Peliäänet - Pelituotanto - Tiimityö ja työkalut