Skip to main content

Open learning and open learning materials (nonstop) (1 cr)

Code: C-02509-KU00CR09-3002

General information


Enrollment
03.12.2024 - 30.06.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.01.2025 - 31.07.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
Turku University of Applied Sciences, Paikasta riippumaton
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100

Assessment criteria

Hyväksytty opintosuoritus edellyttää kurssin sisältämien testien suorittamista hyväksytysti.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Tämä nonstop-verkkokurssi rakentuu neljästä osa-alueesta, joista kukin sisältää johdannon ja linkitetyn materiaalin. Osassa teemoista on lisäksi itsenäisiä pohdintatehtäviä. Kurssin lopuksi on tentti, jossa on 20 monivalintakysymystä. Kurssin teemat: 1. Johdanto 2. Työkalut, saavutettavuus ja hyvät käytännöt 3. Tekijänoikeudet ja julkistaminen 4. Laatu, luotettavuus ja inklusiivisuus Opintojakson suoritusaika on 1.1.- 31.7.2025.

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa... - selittää avoimen oppimisen keskeiset periaatteet - luetella avointen oppimateriaalien periaatteet - nimetä avointen oppimateriaalien tuotannon vaiheet - selittää avoimen oppimisen käytänteitä

Content

Avoimen oppimisen perusteet, avointen oppimateriaalien tuotannon perusteet ja vaiheet (työkalut, laadunvarmistus, saavutettavuus, tekijänoikeudet, luotetettavuus). Avoimen oppimisen ja avointen oppimateriaalien julistus.

Materials

http://turkuamk.itslearning.com

Teaching methods

Itsenäinen työskentely ilman opettajan ohjausta. Opintojakson materiaali: http://turkuamk.itslearning.com

Completion alternatives

Ei valinnaisia suoritustapoja.

Student workload

Suoritat kurssin verkko-oppimisympäristö itslearningissä täysin itsenäisesti, ajasta ja paikasta riippumatta. Kurssi on suoritettavissa 31.7. saakka. Kurssin suorittamiseen liittyvissä kysymyksissä sinua auttaa avoinamk@turkuamk.fi.

Go back to top of page