Skip to main content

Digital Marketing (nonstop) (4 cr)

Code: C-02467-LT00FL70-3004

General information


Enrollment
05.05.2025 - 24.04.2026
Registration for the implementation has begun.
Timing
22.08.2025 - 30.07.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
4 cr
Local portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
HAMK University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 50

Evaluation scale

1-5

Content scheduling

Sisältö on jaksoitettu teemakahtoisten luentojen ja tehtävien kautta. Tehtävien osalta opiskelijoiden on mahdollista jaksottaa opintojakson sisältöjen työstäminen.

Objective

You can use digital marketing tools to plan a digital marketing campaign. You know how to plan a digital marketing campaign, taking the strategic approach into account. Included in module: Business Practices or Equine Business Practices.

Content

- Digitaalisen markkinoinnin strategiset toimintatavat - Digitaalisen markkinoinnin yleisimmät työkalut ja palvelut - Markkinoinnilliset menetelmät työelämässä

Location and time

Opinnot toteutetaan täysin verkossa ja opintojakson ohjeet, tehtävät, materiaalit ja aikataulu löytyvät verkko-oppimisympäristöstä (learn.hamk.fi). Etenet opintojaksolla itsenäisesti ja omaan tahtiisi opintojakson toteutusajan puitteissa. Luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa.

Materials

Suositeltavaa: Chaffey, D. & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital Marketing (7th ed.). Pearson. Ryan, D. (2016). Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation (4th ed.). Kogan Page. Heinonen, J. (2021). Digimarkkinointi: Näin teet tuloksellista markkinointia verkossa. Alma Talent. Taiminen, H. & Järvinen, J. (2016). B2B-digimarkkinointi ja myynti. Alma Talent. Pulizzi, J. (2014). Epic Content Marketing. McGraw-Hill. Kotler, P., Kartajaya, H. & Setiawan, I. (2021). Marketing 5.0: Technology for Humanity. Wiley. Google Digital Garage: Fundamentals of Digital Marketing https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage/course/digital-marketing Lisäksi: Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien kokoama aineisto verkko-oppimisympäristössä (learn.hamk.fi).

Teaching methods

Osaat hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja sekä palveluja työelämälähtöisesti. Osaat suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan strategian huomioon ottaen. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla. Sisältö: Digitaalisen markkinoinnin strategiset toimintatavat Digitaalisen markkinoinnin yleisimmät työkalut ja palvelut Markkinoinnilliset menetelmät työelämässä Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu.

Exam schedules

Opintojaksolla ei ole tenttiä. Arvioitava suoritus on kurssiin kuuluvan kehittämistehtävän palautus. Osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

International connections

Kansainvälisyys tulee opintojaksolla esille käytettävien materiaalien ja esimerkkien kautta.

Completion alternatives

Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi -sertifikaatti

Student workload

Opintojakson onnistunut suorittaminen edellyttää opiskelijalta itsenäistä verkko-opiskelua.

Go back to top of page