Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin projektityö (4 op)

Toteutuksen tunnus: LTP7048-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2023 - 15.04.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
23.10.2023 - 15.12.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Lotta Lilja
Tuija Kainulainen
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
LLNS21
Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2021
Opintojakso
LTP7048

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista

Sisältö

SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.

Aika ja paikka

Opetusta viikoittain. Lisäksi itsenäistä työskentelyaikaa, jolloin ohjelmassa on ryhmätöiden edistämistä ja mahdollisuus myös ohjaukseen. Viimeisellä kerralla töiden esitykset

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla toteutetaan työelämälähtöinen markkinointiprojekti ryhmätyönä yhteistyössä Karelian Work Smart -tapahtuman kanssa. Tapahtuma järjestetään 29.11.2023.

Opintojakson aikana syvennät markkinoinnin osaamistasi monipuolisesti.
Tunnistat organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet
Tuotat selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä
Otat vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Tutustut ohjausryhmätyöskentelyyn.

Sisältö:
Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämälähtöinen markkinoinnin kehittämisprojekti.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.

Siirry alkuun