Mitä on asiakaskokemus? (2 op)
Toteutuksen tunnus: SH10065-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2023 - 19.11.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 18.09.2023 - 08.12.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)
- Toimipiste
- Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 70
- Koulutus
- Avoimen AMK:n opinnot
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
- Opettajat
- Mikko Lahti
- Vastuuopettaja
- Mikko Lahti
- Ajoitusryhmät
- Avoimen opiskelijat (Koko: 20 . Avoin AMK : 20.)
- Tutkinto-opiskelijat (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
- Pienryhmät
- Avoimen opiskelijat
- Tutkinto-opiskelijat
- Opintojakso
- SH10065
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Osaat kuvailla asiakaskokemuksen muodostumista. Tunnistat haastavien kohtaamistilanteiden syntyyn vaikuttavia tekijöitä ja vahvistat valmiuksiasi toimia niissä. Saat valmiuksia merkityksellisen asiakaskokemuksen johtamiseen ja kehittämiseen valmentavan työotteen ja vuorovaikutuksen keinoin.
* Ymmärrät mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä.
* Ymmärrät palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaat arvioida palvelua perustellusti.
* Tiedät miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.
Sisältö
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun käsitteet ja asiakaskokemuksen muodostuminen.
Opetusmenetelmät
Sisältö
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun käsitteet ja asiakaskokemuksen muodostuminen.
Tavoitteet
Ymmärrät mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä.
Ymmärrät palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaat arvioida palvelua perustellusti.
Tiedät miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.
Oppimateriaalit
Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten? E-kirja (saatavilla myös äänikirjana) Saarijärvi, Hannu, kirjoittaja, 1981- ; Puustinen, Pekka, kirjoittaja, 1980-2020
Palvelujen johtaminen ja markkinointi . suomi. . E-kirja Grönroos, Christian, kirjoittaja, 1947-
Toteutus
Opintojakso toteutetaan itsenäisenä verkko-opiskeluna.