Siirry suoraan sisältöön

Markkinointikampanjan toteutus sosiaalisen median avulla (1 op)

Toteutuksen tunnus: DT10076-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.04.2022 - 29.04.2022

Ajoitus

07.06.2022 - 15.08.2022

Opintopistemäärä

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tradenomi / Tietojenkäsittely (DD)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Risto Salminen

Vastuuopettaja

Risto Salminen

Ryhmät

  • KAKK22KE
    Karelia, avoin, kaikki, kesä, 2022

Sisältö

Minkälaisia vaiheita markkinointikampanjan toteuttamiseen kuuluu?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointikampanjassa?
Miten markkinointiviestinnän sisältöjä suunnitellaan markkinointikampanjan tueksi?

Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.

Opetusmenetelmät

Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.

Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opinnot sisältävät itsenäistä materiaaliin perehtymistä verkko-oppimisympäristössä ja itsenäistä tehtävien tekemistä.

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Aikaisempi osaaminen Opiskelun edellytyksenä on, että hallitset yleisimpien sosiaalisten median kanavien perusteet ja markkinoinnin peruskäsitteet. Tähän liittyen suositellaan avoimen amk:n opintoja Instagram – käyttöönotto ja julkaiseminen 1 op sekä Youtube – käyttöönotto ja julkaiseminen 1 op opintojaksojen suorittamista.