Markkinointikampanjan toteutus sosiaalisen median avulla (1 op)
Toteutuksen tunnus: DT10076-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.04.2022 - 29.04.2022
Ajoitus
07.06.2022 - 15.08.2022
Opintopistemäärä
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomi / Tietojenkäsittely (DD)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Risto Salminen
Vastuuopettaja
Risto Salminen
Ryhmät
-
KAKK22KEKarelia, avoin, kaikki, kesä, 2022
Sisältö
Minkälaisia vaiheita markkinointikampanjan toteuttamiseen kuuluu?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointikampanjassa?
Miten markkinointiviestinnän sisältöjä suunnitellaan markkinointikampanjan tueksi?
Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.
Opetusmenetelmät
Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.
Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opinnot sisältävät itsenäistä materiaaliin perehtymistä verkko-oppimisympäristössä ja itsenäistä tehtävien tekemistä.
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Aikaisempi osaaminen Opiskelun edellytyksenä on, että hallitset yleisimpien sosiaalisten median kanavien perusteet ja markkinoinnin peruskäsitteet. Tähän liittyen suositellaan avoimen amk:n opintoja Instagram – käyttöönotto ja julkaiseminen 1 op sekä Youtube – käyttöönotto ja julkaiseminen 1 op opintojaksojen suorittamista.