Skip to main content

Creating and Marketing of an Online Store (5 cr)

Code: LTP7227-3003

General information


Enrollment
01.04.2022 - 30.04.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
24.10.2022 - 31.01.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Lotta Lilja
Teacher in charge
Lotta Lilja
Course
LTP7227

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa ja laaditaan sille markkinointisuunnitelma. Suunnitelman mukainen digitaalinen markkinointikampanja toteutetaan rinnakkaisopintojaksolla.

Objective

Opiskelija ymmärtää, mitä verkkokaupan perustamiseen ja markkinointiin tarvitaan ja harjoittelee tätä käytännössä.

Execution methods

Verkko-opinnot. Itsenäinen opiskelu ja tehtävät.

Content

Verkkokaupan perustamisen vaiheet
Tutustuminen verkkokauppa-alustoihin ja kaupan perustaminen
Verkkokaupan markkinointisuunnitelman laatiminen
Hakusanojen määrittely ja analysointi

Location and time

Opintojakso toteutetaan verkkototeutuksena, johon kuuluu viikottaisia verkkoluentoja sekä omalla ajalla työstettävä ryhmätyö. Opintojakso toteutetaan yhdessä Digimarkkinoinnin kanavat b-to-b- ja b-to-c-liiketoiminnassa -opintojakson kanssa. Yhteinen toteutus alkaa viikolla 43.

Teaching methods

Opiskelija ymmärtää mitä verkkokaupan perustamiseen ja markkinointiin tarvitaan ja harjoittelee tätä käytännössä.

Opintojaksolla käsitellään seuraavia aiheita:
Minkälainen on hyvä verkkokauppa
Verkon sähköiset kauppapaikat ja erilaiset verkkokauppa-alustat
Verkkokauppaan liittyvä lainsäädäntö
Maksunvälittäjät ja toimitustavat
Hyvä asiakaskokemus verkkokaupassa
Verkkokaupan markkinointi

Employer connections

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa toimeksiantajayrityksille ryhmätöinä.

Student workload

5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.
Tämä koostuu luennoista, itseopiskeltavista materiaaleista sekä ryhmätyöstä.

Opintojakso kulkee rinnakkain Digimarkkinnin kanavat b-to-b- ja b-to-c-opintojakson kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen.

Qualifications

Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.

Further information

Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava.

Go back to top of page