Monimediainen yritys- ja yhteisöviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: LUP7010-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2022 - 05.09.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 05.09.2022 - 18.11.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Restonomikoulutus (PR)
- Toimipiste
- Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 12 - 60
- Opettajat
- Tarja Kupiainen
- Olli Haapiainen
- Tiina Simonen
- Vastuuopettaja
- Tarja Kupiainen
- Ryhmät
-
LUTNS20Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
-
LUVNS20Medianomi (AMK), päivä, syksy, 2020
- Opintojakso
- LUP7010
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana
- tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja tuotteen markkinoinnissa
- osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä
- osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti
Sisältö
Yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, digiajan viestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä, viestintä- ja markkinointikampanjan suunnittelu, toteutuskelpoinen suunnitelma kampanjaksi, markkinointimateriaalin tuottaminen.
Opetusmenetelmät
Oppimistavoitteet:
Opiskelija
* osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työ- tai muun yhteisön jäsenenä ja sen edustajana.
* tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja markkinoinnissa.
* osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä.
* osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti.
Keskeinen sisältö:
* yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, sidosryhmäviestintä
* viestintäsuunnitelman laatiminen