Ammatillinen kasvu 2 (1 op)
Toteutuksen tunnus: BIM6025-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.04.2022 - 30.04.2022
Ajoitus
01.11.2022 - 28.02.2023
Opintopistemäärä
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Metsätalousinsinöörikoulutus (MM)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 70
Koulutus
- Metsätalouden koulutus
Opettaja
- Pekka Huotari
Vastuuopettaja
Pekka Huotari
Ryhmät
-
MMNS21Metsätalousinsinööri (AMK), päivä, syksy, 2021
Tavoitteet
Työelämä ja kansainvälistymisvalmiudet 1op
Opiskelija osaa toimia yleisten ja oman alan työelämäkäytänteiden mukaan koulussa ja työharjoittelujaksoilla sekä kotimaassa että ulkomailla. Opiskelija osaa kehityskeskustelussa arvioida oman osaamisensa kehittymistä ja asettaa kehittymiselleen tavoitteita. Opiskelija suunnittelee omaa tulevaisuuttaan työelämässä ja osaa tehdä valintoja omien ammatillisten ja uratavoitteiden saavuttamiseksi. Opiskelija kykenee sietämään epävarmuutta, mikä liittyy opintoihin liittyviin valintoihin ja tulevaisuuteen. Opiskelija ymmärtää opiskeluhyvinvoinnin merkityksen ja osaa ottaa huomioon opiskelukykyyn ja jaksamiseen vaikuttavat seikat kuten opiskelutaitojen vahvistamisen, ajankäytön hallinta ja elämänhallinnan.
Sisältö
Ohjauskeskustelut eri toimijoiden kanssa (kv-koordinaattori, opo, opettajatutor...): kehityskeskustelu, henkilökohtaisen opiskelusuunnitelman päivittäminen (HOPS), kansainväliseen harjoitteluun ja opintoihin liittyvät infot. Yleiset ja oman alan työelämäkäytänteet Suomessa ja kansainvälisessä kontekstissa.
Opetusmenetelmät
Opiskelija osaa toimia yleisten ja oman alan työelämäkäytänteiden mukaan koulussa ja työharjoittelujaksoilla sekä kotimaassa että ulkomailla. Opiskelija osaa kehityskeskustelussa arvioida oman osaamisensa kehittymistä ja asettaa kehittymiselleen tavoitteita. Opiskelija suunnittelee omaa tulevaisuuttaan työelämässä ja osaa tehdä valintoja omien ammatillisten ja uratavoitteiden saavuttamiseksi. Opiskelija kykenee sietämään epävarmuutta, mikä liittyy opintoihin liittyviin valintoihin ja tulevaisuuteen. Opiskelija ymmärtää opiskeluhyvinvoinnin merkityksen ja osaa ottaa huomioon opiskelukykyyn ja jaksamiseen vaikuttavat seikat kuten opiskelutaitojen vahvistamisen, ajankäytön hallinta ja elämänhallinnan.
Ohjauskeskustelut eri toimijoiden kanssa (kv-koordinaattori, opo, opettajatutor...): kehityskeskustelu, henkilökohtaisen opiskelusuunnitelman päivittäminen (HOPS), kansainväliseen harjoitteluun ja opintoihin liittyvät infot. Yleiset ja oman alan työelämäkäytänteet Suomessa ja kansainvälisessä kontekstissa.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Hyväksytty / hylätty