Instagram - introduction and publishing (1 cr)
Code: HM10023-3001
General information
- Enrollment
- 20.03.2022 - 21.03.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 17.05.2022 - 10.06.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Open UAS
- Campus
- Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 100
- Degree programmes
- Degree Programme in Media
Evaluation scale
Approved/Rejected
Location and time
Opintojakso on 100% verkko-opinto ilman verkon kautta pidettäviä kontaktitunteja.
Materials
Kaikki opiskelumateriaali Moodle-oppimisympäristössä pääasiassa videoiden muodossa. Opiskelijalla tulee olla käytössään älypuhelin, johon hän voi asentaa Instagram-sovelluksen.
Teaching methods
Opintojakso on luonteeltaan Instagramin tekniikkaan keskittyvä ja sen aikana opitaan seuraavat sisällöt:
-Käyttöönotto, profiili, asetukset ja tietoturva
-Ulkoasu
-Kuvien ja videoiden julkaiseminen
-Tarinat, kelat, viestiminen ja live-lähetys
Tämän opintojakson jälkeen tai samaan aikaan on suositeltavaa suorittaa:
Markkinointikampanjan toteutus sosiaalisen median avulla, 1 op.
Assessment criteria, approved/failed
Kaikki tehtävät suoritettuna tavoitteiden mukaan hyväksytysti = hyväksytty.